کد خبر: ۷۰۶۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

دستگیری ۴۳ قمارباز در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۴۳ قمارباز در این شهرستان خبر داد.
دستگیری ۴۳ قمارباز در آستارا
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نمازی در جمع خبرنگاران قمار را از عوامل فروپاشی بنیان بسیاری از خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر برپایی بساط قمار توسط افرادی در بخش ویرمونی و لوندویل این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت و سقم موضوع محرز شد، افزود: شب گذشته ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به بازرسی از یک مجموعه ورزشی و چهار واحد صنفی قلیانسرا، ادامه داد: در این عملیات ۴۳ قمارباز دستگیر، ۶۰ دست آلات و ادوات قمار، ۷۰ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه کارتخوان کشف و محل مورد نظر نیز پلمب شد.

سرهنگ نمازی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنها به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
بازم فرمانده نیروی انتظامی استارا خوب کار کرده خیلی جاها به گزارشات مردمی اعتنا هم نمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین