کد خبر: ۷۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰
لیگ قهرمانان ۲۰۲۱؛

غفوری: مساوی برای ما نتیجه خوبی بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: ما می‌دانستیم الاهلی نسبت به بازی اول خیلی مصمم‌تر و جدی‌تر بازی می‌کند. ولی با توجه به شرایط جدول، مساوی هم برای ما خوب بود.
غفوری: مساوی برای ما نتیجه خوبی بود
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند

«وریا غفوری» کاپیتان استقلال در نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر الاهلی گفت: همانطور که فرهاد مجیدی سرمربی ما گفت، بازی سختی بود و دلیل آن هم خستگی مفرط بازیکنان ما بود. همچنین در این گرمای هوا بازی کردن خیلی سخت است. ما می‌دانستیم که الاهلی منسجم‌تر امروز بازی می‌کند و آماده این بازی بودیم. در کل هدف ما صعود است و با تمام وجود تمرکز می‌کنیم و آماده بازی بعدی می‌شویم.

وی ادامه داد: ما امروز همه تلاش خود را کردیم. ما می‌دانستیم الاهلی نسبت به بازی اول خیلی مصمم‌تر و جدی‌تر بازی می‌کند. ولی با توجه به شرایط جدول، مساوی هم برای ما خوب بود. ما می‌خواستیم نبازیم و همه تلاش خود را برای بردن هم کردیم. مساوی نتیجه بدی نبود.

استقلال باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الشرطه عراق برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین