کد خبر: ۷۰۶۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
تبلیغات

بهترین تور ارزان استانبول را چگونه رزرو کنیم

اگر جزو افرادی هستید که هزینه سفر برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنم از تور استانبول ارزان یا تور لحظه آخری استانبول استفاده کنید که قیمت‌های کاهش‌یافته‌تری نسبت به دیگر تور‌ها دارند. دراین‌صورت با پرداخت هزینه کم‌تری تقریبا همان امکانات تور‌های عادی را دراختیار دارید.
بهترین تور ارزان استانبول را چگونه رزرو کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از شهر‌های جهان که به‌دلیل افزایش صنعت توریسم بسیار موردتوجه مردم قرار گرفته، استانبول است. شهری زیبا و رویایی با جاذبه‌های گردشگری متنوع که نمونه‌های آن در جا‌های کمی از دنیا قرار وجود دارند. سفر به این شهر برای ایرانی‌ها کمی گران تمام می‌شود. البته با حذف ویزا و...، هزینه‌های آن بسیار کاهش یافته؛ اما بازهم هزینه‌های زندگی در شهر استانبول برابر پول ایران زیاد است. به همین دلیل، افرادی هستند که دنبال سفری ارزان قیمت باشند. در ادامه این مطلب ضمن بررسی شهر استانبول از نظر جاذبه‌های گردشگری و... نکات مهمی درباره دسترسی و خرید تور استانبول بیان می‌کنیم.

در این قسمت از دنیا می‌توانید هر چیز مربوط به مسافرت را بیابید و انواع سلیقه‌ها را شاد کنید. شهری رویایی که قبلا پایتخت ترکیه بوده و همین مساله به توسعه‌اش کمک کرده است. اگر جزو کسانی هستید که قبلا سفر به ترکیه استانبول و... را تجربه نکرده‌اید، پس با ما باشید تا از نکات مربوط به این سفر آگاهی کافی به‌دست آورید.

در استانبول از چه جاذبه‌هایی دیدن کنیم

مکان‌های دیدنی در این شهر کم نیستند. همان‌طورکه گفته شد از خانه‌های بزرگ و عمارت‌های قدیمی تا پارک، ساحل و دریا می‌توان همه را در استانبول یافت. تور استانبول ارزان نیز شما را به این جاذبه‌ها می‌رساند.
مسجد سلطان احمد

یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و زیبای شهر استانبول این مسجد است. ساختمانی بزرگ که برای چشم و هم‌چشمی پادشاهان با ایاصوفیه ساخته شد و ای‌کاش همه حسودی‌ها نتیجه‌اش شبیه این مسجد بود؛ ساختمانی بزرگ با معماری بی‌نظیر! گنبد‌های آبشاری که پشت‌سر هم قرار دارند و هر کدام سقفی از شیشه‌های آبی ایجاد کرده‌اند. وارد این مسجد که می‌شوید، بیشتر رنگ آبی و فضای آرام آن شما را جذب می‌کند. مطمئنم از نگاه به آسمان آبی مسجد خسته نمی‌شوید؛ پس پیشنهاد می‌کنم پیش از آن که زود دیر شود از این محل خارج شده و سراغ دیگر جاذبه‌های شهر بروید.

بهترین تور ارزان استانبول را چگونه رزرو کنیم

بازار بزرگ استانبول

استانبول شهر رنگ‌ها و زیبایی‌ها است. پیشنهاد می‌کنم تجلی رنگ‌ها را در گرند بازار استانبول ببینید. جایی‌که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن مهیا است و می‌توان آن را خرید؛ مشهور، محبوب و کارآمد مثل دیگر جاذبه‌های گردشگری استانبول. گرند بازار برای خانم‌هایی که قصد خرید زیاد دارند، مناسب است؛ البته باید درباره قیمت‌های گفته‌شده احتیاط کنید و چانه گرمی برای پایین آوردن قیمت داشته باشید. در این بازار معمولا مغازه‌دار‌ها قیمت را تا ۱۰۰ درصد هم افزایش می‌دهند، پس پرچانگی کنید!

چگونه به استانبول برویم

از ازمانی که ویزا‌های ترکیه برداشته شد، تقریبا سفر به این شهر نیز به سادگی انجام می‌شود. مردم راحت لب مرز می‌روند و با استفاده از پاسپورت جواز خروج از کشور را دریافت می‌کنند. بااین‌حال برای کسانی‌که زبان ترکی بلد نیستند، سخن گفتن با مردم ترکیه کمی سخت است. طبیعتا برای سفر هم نیاز به هماهنگی خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم به جای سفر‌های شخصی باب شده که با هواپیما، قطار و حتی اتوبوس انجام می‌شود، بدون دردسر تور استانبول بخرید. تور‌ها سفر‌های گروهی هستند که از طریق شرکت ارائه شده، هماهنگ می‌شود و نیازی به تلاش‌های شما نیست. از فرودگاه یا ایستگاه قطار به هتل می‌روید و از هتل نیز به هر نقطه از استانبول که می‌خواهید.

بهترین تور ارزان استانبول را چگونه رزرو کنیم

چند نوع تور وجود دارد

به‌دلیل شمار بالای مسافران به استانبول تور‌های متفاوتی برایش ایجاد می‌شود که بیشتر مردم بتوانند راهی سفر شوند. تور استانبول ارزان، تور لاکچری، تور عادی، تور لحظه آخری و... جزو گزینه‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر جزو افرادی هستید که هزینه سفر برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنم از تور استانبول ارزان یا تور لحظه آخری استانبول استفاده کنید که قیمت‌های کاهش‌یافته‌تری نسبت به دیگر تور‌ها دارند. دراین‌صورت با پرداخت هزینه کم‌تری تقریبا همان امکانات تور‌های عادی را دراختیار دارید.

برای مثال خرید این نوع تور در سایت علی بابا راحت‌تر از دیگر سایت‌ها است. شما می‌توانید پس از ورود به قسمت تور گردشگری سایت علی بابا، گزینه‌های تور ارزان قیمت یا تور لحظه آخری را انتخاب کنید تا لیستی از گزینه‌های مناسب خودتان به شما نمایش داده شود.

همین روال برای خرید تور‌های لاکچری و تور‌های عادی نیز انجام خواهد شد. تور‌های عادی بدون هیچ فیلتری در لیست تور استانبول علی بابا قرار می‌گیرند و تور‌های لاکچری نیز با انتخاب تور گران‌قیمت برای شما نشان داده می‌شود.

انتخاب نهایی

آن چیزی که سفر شما را خراب یا به یکی از بهترین سفر‌های دنیا تبدیل می‌کند، نگاه شما به زندگی و نحوه رد شدن از آن است. می‌توانید به سادگی از کنار هر مشکلی عبور کنید یا با سخت‌گیری نسبت به مشکلات استانبول را به زندان تبدیل کنید. سفر‌های لاکچری و عادی فرقی ندارند. مهم‌ترین نکته این نیست که شما با تور استانبول ارزان راهی این شهر شده‌اید یا تور لاکچری؛ بلکه نوع نگاه و رفتار شما تعیین می‌کند در چه جایگاهی باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین