کد خبر: ۷۰۶۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

واعظی: گام‌های خوبی در نشست وین برداشته شد

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه سیاست دولت در مذاکرات وین عجله و فرصت سوزی نیست، گفت: تاکنون گام‌های بسیار خوبی در نشست وین برداشته شده است.
واعظی: گام‌های خوبی در نشست وین برداشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی با پیچیده خواندن مذاکرات وین، افزود: اما نسبت به پیچیدگی اش، آنچه که تا به امروز انجام شده امیدوارکننده است و گام های خیلی خوبی تاکنون برداشته شده است.

وی ادامه داد: باید داخل کشور هم تلاش شود و مراعات کنیم تا حرف ها و مواضع و رفتار ما تقویت کننده تیم مذاکره کننده باشد.

رییس دفتر رییس جمهوری در عین حال خاطرنشان کرد: هم تندروها در داخل آمریکا و هم رژیم صهیونیستی به دنبال شکست این مذاکره و به نتیجه نرسیدن آن هستند و برخی کشورهای منطقه هم این امر را دنبال می کنند اما مهم این است خودمان مراقبت کنیم تا مذاکرات زودتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه برداشته شدن هر چه زودتر تحریم ها به نفع همه است، افزود: البته این به این معنی نیست که عجله کنیم و سیاست دولت در مذاکرات وین این است که عجله و فرصت سوزی نمی کنیم.

واعظی تاکید کرد: آنچه منافع کشور است را همگام با اصول و چارچوب معین شده از سوی مقام معظم رهبری پیگیری می کنیم و به نظر می رسد در این چارچوب گام های بسیار اساسی برداشته و تا کنون در بخش های مهمی تفاهم شده است.

سومین دور مذاکرات کمیسیون مشترک برجام از روز سه شنبه این هفته در وین آغاز شده است. شرکت کنندگان در این جلسه بر لزوم تسریع در فرایند مذاکرات تاکید کردند. این مذاکرات امروز هم ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین