کد خبر: ۷۰۶۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
پشیمانی زاکربرگ از زدن کرم ضد آفتاب هنگام موج سواری

تصاویر| جنجال زاکربرگ با کرم ضدآفتاب

زاکربرگ گفته است: متوجه شدم یک پسر پاپاراتزی ما را تعقیب می‌کند. در نتیجه، برای آنکه می‌خواستم شناخته نشوم و از من عکسی گرفته نشود با خود گفتم چه کنم؟ تنها فکری که به ذهنم رسید مالیدن یک تن کرم ضد آفتاب روی صورتم بود"!
تصاویر| جنجال زاکربرگ با کرم ضدآفتاب
آفتاب‌‌نیوز :

"مارک زاکربرگ" بنیانگذار فیسبوک از مالیدن بیش از اندازه کرم ضدآفتاب روی صورت‌اش در هاوایی هنگام موج‌سواری پشیمان است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عکسی از زاکربرگ در ژوئیه سال گذشته گرفته شد که او را در حال موج‌سواری با صورت پوشیده از کرم سفید رنگ نشان می‌داد و باعث تمسخر او توسط کاربران رسانه‌های اجتماعی شد. عده‌ای او را با شخصیت جوکر و عده‌ای دیگر وی را با ماه و مارمولک مقایسه کردند!

زاکربرگ اخیرا گفته است: متوجه شدم یک پسر پاپاراتزی ما را تعقیب می‌کند. در نتیجه، برای آنکه می‌خواستم شناخته نشوم و از من عکسی گرفته نشود با خود گفتم چه کنم؟ تنها فکری که به ذهنم رسید مالیدن یک تن کرم ضد آفتاب روی صورتم بود"!

"زاکربرگ" البته علیرغم ابراز پشیمانی از مالیدن ناشیانه کرم ضدآفتاب بر روی صورت‌اش می‌گوید حوشحال است که باعث شده کاربران اینترنت لبخند بزنند.

زاکربرگ گفته است: "خواستم قیافه مبدل داشته باشم تا شناخته نشوم اما تلاش‌ام برای جلوگیری از شناخته‌شدن نتیجه معکوس داشت".

او حین صحبت زنده در اینستاگرام این مسائل را مطرح کرد. "زاکربرگ" می‌گوید:"اکنون که این عکس را می‌بینم خود نیز به آن می‌خندم".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین