کد خبر: ۷۰۶۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

حادثه انفجار گاز در کرمانشاه ۲ کشته برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انفجار کپسول گاز در محله جعفرآباد این شهرستان منجر به فوت 2 نفر شد.
حادثه انفجار گاز در کرمانشاه ۲ کشته برجای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

«اکبر آزادی» روز پنجشنبه با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، افزود: این ۲ تن نیز قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس فوت کردند.

وی یکی از دلایل انفجار کپسول گاز را بی احتیاطی از سوی شهروندان دانست و توصیه کرد که در استفاده از کپسول‌های گاز حتما نکات ایمنی را باید رعایت کرد.

آزادی با بیان اینکه برخی از رانندگان کپسول‌های بزرگ را جهت پرکردن گاز خودرو سروته می‌کنند که این امر خطرناک است، گفت: باید از غلطاندن و پرتاب کردن کپسول‌های گاز خودداری کرد.

وی با یادآوری اینکه در صورت آتش گرفتن کپسول اکسیژن آنرا را با آب و گونی خیس مرطوب کنید، افزود: در صورت معیوب بودن اتصالات سریعا نسبت به تعویض و رفع نقص کپسول اقدام کنید.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه تاکید کرد که محل نگهداری سیلندر‌ها بایستی به دور از هر نوع منبع جرقه یا شعله، خشک، دارای تهویه مناسب، فاقد راهرو پلکان باشد.

آزادی افزود: سیلندر‌های گاز تحت فشار را نباید در مجاورت کوره‌ها، بخاری‌ها و جا‌های گرم دیگر و در اماکنی که خطر آتش سوزی وجود دارد انبار کرد.

وی گفت: هرگز سیلندر‌ها را در درجه حرارت بالا قرار ندهید و هیچ قسمتی از سیلندر نباید در برابر درجه حرارتی بالاتر از ۵۱ درجه سانتیگراد قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
با سلام...بنده یکی از ساکنان محله جعفرآباد کرمانشاه هستم...میخواستم نسبت به اخباری که گفتین یه توضیح کوچکی بدم...اولا انفجار در اثر کپسول گاز نبوده بر اثر خمپاره بوده که دوتا نوجوان ضایعات فروش خواستن مس توش رو در بیارن که منفجر شده و هردو نوجوان درجا کشته شدند و یه نفر هم زخمی شده....دوما سالیانه ساله که ما نامه میبریم استانداری و شهرداری کرمانشاه واسه اینکه فکری بحال این مغازه های ضایعات فروشی محله جعفرآباد بکنند ولی متاسفانه هیچ کس گوشش بدهکار نیست...این محله شده جای آشغاله و زباله و ضایعات کل استان...دریغ از اینکه زن و بچه معصوم توی این محله زندگی میکنند...سال قبل هم باز هم همین اتفاق افتاد و چندنفر بیگناه عابر پیاده روانه بیمارستان و سینه قبرستان شدند و خانواده شون لباس عزای جوانهاشون و پوشیدن فقط بخاطره ندانم کاری مسولین ....یه فکری بحال ساکنین این محله کنید بخاطره خدا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین