کد خبر: ۷۰۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

گل‌محمدی: با جانفشانی به مرحله بعد صعود کردیم

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با جانفشانی بازیکنان و ایثار آنها توانستیم مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.
گل‌محمدی: با جانفشانی به مرحله بعد صعود کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر الریان قطر و سرگروهی سرخپوشان در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از اینکه در مورد بازی صحبت کنم از مسوولان برگزاری مسابقات و مردم خوب هند تشکر می‌کنم. آنها میزبانی خوبی در این دوره از مسابقات داشتند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: با امتیازات خوبی توانستیم مقتدرانه به عنوان تیم اول به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. زحمات زیادی در این راه کشیده شد. از همه کسانی که زحمت کشیدند، مسوولان باشگاه، هواداران و حمایت رسانه‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازیکنان با تمام مشکلاتی که داشتند مردانه جنگیدند و جان فشانی و ایثار کردند تا دل هواداران را شاد کنند. آنها در این شرایط سخت آب و هوایی با تمام وجود کار کردند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی خوبی را مقابل الریان انجام دادیم و گل‌های زیادی را در این دیدار شاهد بودیم. هر کس این بازی را دید از آن لذت برد. خیلی خوب امروز گردش توپ داشتیم و بازی زیبایی انجام دادیم. از نظر فنی از تیم حریف بهتر بودیم و امیدوارم همین روند را در ادامه لیگ قهرمانان و بازی‌های داخلی حفظ کنیم.

گل‌محدی در مورد صعود تیمش به عنوان تیم نخست اضافه کرد:‌ هدف ما از ابتدای حضور در مسابقات همین بود. این که در مرحله بعد با چه تیم‌هایی مواجه می‌شویم در اولویت ما نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که می‌خواهد فینالیست شود باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کند و باید این موضوع را بپذیرد. هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد قطعا بازی سختی مقابل ما خواهد داشت. با انگیزه بالا به مراحل بعد فکر می‌کنیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش در هند هم طرفدارانی و پیدا کرده اضافه کرد: باعث خوشحالی ما است که در هند هم هوادارانی داریم. همیشه روابط دو کشور روابط صمیمی و دوستی بود. از نظر فرهنگی مشترکات زیادی داریم. فوتبال هم به این موضوع کمک می‌کند. دوستی، صلح وصفا بین دو کشور از طریق فوتبال بیشتر می‌شود. از همه هندی ها تشکر می‌کنیم. خاطرات خوبی در این مدتی که در هند اقامت داشتیم و امیدوارم که دوباره به این کشور خوب سفر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین