کد خبر: ۷۰۷۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶

قول فرهاد مجیدی به هواداران استقلال

سرمربی استقلال به هواداران قول داد که تیمش در بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری داشته باشد.
قول فرهاد مجیدی به هواداران استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات بود.

او درباره شرایط گروه C لیگ قهرمانان آسیا و گروه‌های دیگر اظهار کرد: ما بازی‌های گروه‌های دیگر را نگاه‌ کردیم و این سخت‌ترین گروه مسابقات بود. من فکر می‌کنم الشرطه هم شانس صعود داشت و تمام این گروه کیفیت خوبی داشتند. از بازی سوم به بعد، کیفیت عملکرد تیم‌ها کاهش پیدا کرد. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که در بازی‌های بعدی در آسیا با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی ووریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین