کد خبر: ۷۰۷۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

نحوه ثبت نام افراد بالای ۸۰ سال برای واکسیناسیون کرونا

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت سازوکار ثبت نام سالمندان در سامانه وزارت بهداشت برای دریافت واکسن کرونا را تشریح کرد.
نحوه ثبت نام افراد بالای ۸۰ سال برای واکسیناسیون کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور سخنگوی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که کدام گروه از افراد بالای ۸۰ سال باید برای دریافت واکسن کرونا در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند اظهار داشت: برای همه افراد بالای ۸۰ سال کشور اطلاع رسانی به موقع صورت خواهد گرفت به این صورت که وزارت بهداشت از طریق پیامک یا تماس تلفنی به اطلاع این افراد خواهند رساند که می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسن وجود ندارد اظهار داشت، برای مواردی که پیامک برای آنها به هر دلیلی ارسال نشد سامانه‌ای راه‌اندازی خواهد شد

جهانپور با بیان اینکه موعد تزریق واکسن افراد در اولویت را به صورت دقیق از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود اظهار داشت: در مواردی هم اگر پیامکی برای فردی که در اولویت است ارسال نشده، این افراد می‌توانند در زمانی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند وارد سامانه Salamat.gov.ir شده و نام و کد ملی خود را ثبت کند و بعد از این اقدام ما وضعیت واکسیناسیون فرد را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از ۲۰ اردیبهشت ثبت‌نام و فراخوان افراد ۷۰ تا ۷۵ سال را نیز برای واکسیناسیون به آنها اطلاع می دهیم، تاکید کرد که پیامک‌های ما بسیار دقیق هستند. به طوری که در پیامک به فرد اعلام می‌شود که شما در فاز دوم واکسیناسیون قرار گرفتید و به زودی موارد به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
75 تا 80 چی شد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین