کد خبر: ۷۰۷۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

من یک نخست‌وزیر سابق معمولی نیستم؛ من یک نخست‌وزیر سابق باحال هستم!/عکس

گفته می‌شود که تونی بلر جوان در دوران مدرسه موهای خود را بلند می‌کرد و آن‌ها را تنها چند میلیمتر کوتاه‌تر از حد مجاز نگه می‌داشت و از این که با این روش معلمانش نمی‌توانستند به موی بلند او ایراد بگیرند، لذت می‌برد. برخی می‌گویند که احتمالا او دولت خود را هم همین‌گونه اداره کرده است.
من یک نخست‌وزیر سابق معمولی نیستم؛ من یک نخست‌وزیر سابق باحال هستم!/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی می‌نویسد: اکنون که به نظر می‌رسد از قرنطینه رهایی یافته‌ایم، او به ریشه‌های خود بازگشته است؛ یا بهتر است بگوییم ریشه‌هایش به او بازگشته‌ است؛ نخست‌وزیر سابق حالا شبیه "ارباب حلقه‌ها" شده است!

پس از یک هفته بحث درباره جزئیات جنجالی تغییر چیدمان آپارتمان بوریس جانسون (گفته می‌شود مبلمان مارک جان لوئیس [که او دور ریخته است] کابوس شخصی او است. به نظر می‌رسد ۳۰ هزار پوند در سال برای برآورده کردن سلیقه متمایز وی کافی نیست)، مردم انگلیس اکنون فهمیده‌اند در حالی که فاش کردن هزینه‌های تغییر مدل آپارتمان، تاکتیک نخست‌وزیر کنونی برای بقا است، برای نخست‌وزیر سابق، تغییر مدل موهایش چنین کارکردی داشته است.

تونی بلر که تفویض اختیارات به دولت محلی در اسکاتلند در دوره تصدی او اتفاق افتاد، با حضور در آی‌تی‌وی نیوز برای بحث درباره انتخابات هفته آینده در اسکاتلند، ادعا کرد که پیروزی "حزب ملی‌گرای اسکاتلند" در این انتخابات، برگزاری یک همه‌پرسی مجدد برای استقلال را الزامی نخواهد کرد. در حالی که دشواری درک درستی این نظریه بسیاری از ناظران در سراسر بریتانیا را واداشت تا در اندیشه فهم آن، سر خود را بخارانند، ظاهرا بلر مدتی است که دست بر سر خود نکشیده است، چون اگر کشیده بود، متوجه تغییراتی در آن بالا می‌شد.

در عرض چند دقیقه [پس از پخش آن مصاحبه]، توییتر از کنایه‌هایی درباره موهای بلر و تشبیه آن به موهای ویلیام هارتنل در "دکتر هو" و اشاراتی به فیلم "بازگشت به آینده"، لبریز شد و همه بحث‌ها درباره همه‌پرسی و خرابکاری سگ‌های نجات‌یافته بر روی پارچه‌های گران‌قیمت مبلمان آپارتمان جانسون، به یک‌ باره فروکش کرد.

موهای بلند خاکستری‌رنگ بلر، موج‌دار بودند، فرق وسط باز کرده بود و آن‌ها را پشت گوش‌ برده بود. معلوم نبود که آیا برای نگه داشتن مو در پشت گوش به آن‌ها روغن زده شده یا ماده‌ای دیگر است. مطمئنا بلر نرم‌کننده زیادی به موهایش نزده بود اما ظاهرا موها زیاد شانه شده بودند. بخش‌های دیگر ظاهر بلر، یک پیراهن یقه باز سفید و یک کت‌وشلوار سورمه‌ای بود. این ظاهر داد می‌زد: من یک نخست‌وزیر سابق معمولی نیستم؛ من یک نخست‌وزیر سابق باحال هستم!

من یک نخست‌وزیر سابق معمولی نیستم؛ من یک نخست‌وزیر سابق باحال هستم!/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
این چرندیات چه بود؟ کدام ادم کم سوادی متن خبر راترجمه کرده بود؟ کسیکه مترجم نیست ومتن را بحساب خودش ترجمه میکندمطلب نامفهوم ودرهم وبرهم میشود شماهم بیسوادتر که چاپ ومنتشرمیکنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین