کد خبر: ۷۰۷۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

کمالوند: به خاطر مجیدی به استقلال رفتم؛ قراردادم با آبی‌ها قلبی بود

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: به خاطر مجیدی به استقلال رفتم و قراردادم با این تیم قلبی بود. با حضور مجیدی استقلال مستحق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.
کمالوند: به خاطر مجیدی به استقلال رفتم؛ قراردادم با آبی‌ها قلبی بود
آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند در مورد پیوستنش به تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: حرفه ما مربیگری است. پس از پیشنهادی که از سایپا دریافت کردم با توافقی که با فرهاد مجیدی داشتم به این جمع بندی رسیدیم که به سایاپا بیایم و به این تیم کمک کنم.

وی افزود: سایپا دارای امکانات سخت افزاری خوبی است و از معدود تیم‌های تهرانی است که در لیگ باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم با امکاناتی که داریم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: از امروز کارم را به عنوان مربی در این تیم آغاز کردم. فاصله کمی تا شروع بازی‌ها داریم و امیدوارم بتوانیم تا اولین بازی تیم را به شرایط خوبی برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی جدایی‌اش از استقلال چه بود، گفت: کمک به تیم سایپا.

کمالوند در مورد اینکه آیا مسائل مالی در جدایی‌اش از استقلال تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و این ساخته ذهن برخی افراد است. حضورم در استقلال فقط به خاطر فرهاد مجیدی بود. قرارداد داشتم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلی بین او و فرهاد مجیدی به وجود آمد تصریح کرد: ما دوستان ۳۰ ساله هستیم و دوستی ما پابرجا است. پس از اینکه با فرهاد توافق کردیم باشگاه هم با جدایی موافقت کرد. باشگاه دوست داشت ما در مجموعه بمانیم.

مدیر فنی سابق استقلال در مورد اینکه این تیم توانست در گروه مرگ به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه پیدا کند و نقش او در این موفقیت، تصریح کرد: نقش اصلی را خود فرهاد مجیدی و بازیکنان داشتند. ما هم اگر توانستیم کمک اندکی به این مجموعه کردیم. خدا را شکر دل هواداران استقلال خوش شد. آنها در این مدت ناراحت بودند اما با حضور فرهاد مجیدی استقلال مستحق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

وی در مورد مدت قرارداد خود و انتخاب دستیارانش گفت که فردا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین