کد خبر: ۷۰۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط سپاه

فرمانده سپاه سپاه پاسداران سلماس گفت: سپاه پاسداران گمنام و رزمندگان سپاه سلماس که شبانه روز در حال پاسداری و صیانت از مرزهای میهن اسلامی هستند و در این راستا برای سومین بار در ۱۵ روز گذشته در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود در ارتفاعات مرزی شهرستان طی درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، موفق به کشف محموله ۱۳٠ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین شده اند.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط سپاه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی زاده اظهار داشت: سپاه پاسداران گمنام و رزمندگان سپاه سلماس که شبانه روز در حال پاسداری و صیانت از مرزهای میهن اسلامی هستند و در این راستا برای سومین بار در ۱۵ روز گذشته در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود در ارتفاعات مرزی شهرستان طی درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، موفق به کشف محموله ۱۳٠ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین شده اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سلماس، وی افزود: با انهدام این باند سه نفر از قاچاقچیان، سوداگران مرگ دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه سپاه پاسداران سلماس عنوان کرد: رزمندگان سپاه شهرستان سلماس ضمن حفظ اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در مناطق مرزی شبانه روز درحال تلاش و مجاهدت بوده و با هرگونه اقدامات مخل امنیت پایدار با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین