کد خبر: ۷۰۷۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۰

تصادف مرگبار در خراسان رضوی و بناب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر تصادف عصر دوشنبه یک دستگاه خودرو پراید با یک کامیون نفتکش در جاده گناباد سه نفر از چهار سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند.
تصادف مرگبار در خراسان رضوی و بناب
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا صیادی دوشنبه شب افزود: در این حادثه که در کیلومتر پنج جاده بیدخت گناباد به قاین روی داد، سه نفر از سر نشینان خودرو پراید شامل ۲ مرد و یک کودک چهار ساله جان باختند.

وی ادامه داد: سرنشین دیگر خودرو پراید که یک زن می‌باشد به دلیل مصدومیت شدید توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بهلول گناباد انتقال یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به خبرگزایر ایرنا گفت: رهاسازی سه متوفی از خودرو توسط عوامل امدادی و با بهره گیری از ست نجات جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امداد جاده ای نجم آباد گناباد انجام شد.

واژگونی و حریق خودروی سواری در محور بناب - ملکان با 2 کشته

همچنین وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با فارس در تبریز با بیان اینکه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور بناب - ملکان با دو فوتی برجای گذاشت، اظهار داشت: در حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) بر اثر این حادثه که منجر به آتش سوزی خودرو‌ شد، دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه های بناب و ملکان عازم محل شد.

وی افزود: متاسفانه دو سرنشین قبل از رسیدن اورژانس داخل خودرو جان باخته بودند و قابل شناسایی نبودند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اگر تمام خودروها مجهز به کپسول اطفا
حریق باشند و رانندگان آشنایی کافی برای استفاده از آنها داشته باشند در حوادث مشابه و در لحظات اول حریق، ناجی افراد حادثه دیده خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین