کد خبر: ۷۰۷۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

دستگیری سریع عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی هندیجان / ۲۲ نفر بازداشت شدند / دستور وزیر کشور برای برخورد با متخلفان

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عاملان تیراندازی مراسم فاتحه خوانی روستای سویره شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری سریع عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی هندیجان / ۲۲ نفر بازداشت شدند / دستور وزیر کشور برای برخورد با متخلفان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یدالله امیری در تشریح جزئیات ماجرا اظهار داشت:‌ به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی روستای سویره ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان افزود: ماموران پلیس در کمتر از 24 ساعت با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی تعداد 22 نفر از عاملان اصلی تیراندازی‌های مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امیری در خاتمه بابیان اینکه تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون، قاطع و شدید برخورد خواهد شد.

دستور وزیر کشور برای برخورد با عوامل برگزاری یک مراسم در خوزستان

وزیر کشور به استاندار خوزستان دستور داد تا عوامل برگزاری یک مراسم در این استان را به مراجع قضایی معرفی کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پی انتشار فیلم برگزاری مراسمی در استان خوزستان به استاندار خوزستان ابلاغ کرد تا به فوریت نسبت به بررسی ابعاد مختلف موضوع اقدام و عوامل برگزاری مراسم مذکور و همچنین افراد مسلحی که در این مراسم اقدام به تیراندازی نمودند، به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نقض نظم و امنیت عمومی، به مراجع ذیربط قضایی معرفی و نتیجه گزارش شود.

در فیلم منتشر شده از این مراسم، تعدادی از افراد مسلح اقدام به تیراندازی کرده و مراسم نیز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
آقای رئیس از برگزاری هر گونه مراسم اعم از مذهبی ، سیاسی ، علمی و فرهنگی را در شرایط کرونایی جلوگیری کنید تا بتوانید ازبرگزاری تجمعات سوگواری و عروسی از سوی مردم ، هم ممانعت به عمل آورید.شتر سواری که دولا دولا نمی شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین