کد خبر: ۷۰۷۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

گران‌ترین طلاق‌های سلبریتی‌ها 

خبر تصمیم طلاق "بیل گیتس" بنیانگذار مایکروسافت و "ملیندا" همسرش پس از ۲۷ سال زندگی مشترک جهان را لرزاند. اکنون گمانه‌زنی‌هایی درباره هزینه‌های طلاق این زوج میلیاردر و نحوه تقسیم ثروت میان آن دو صورت گرفته است.  
گران‌ترین طلاق‌های سلبریتی‌ها 
آفتاب‌‌نیوز :

روند درخواست طلاق و رویه‌های حقوقی مرتبط با آن برای همگان دشواری‌های خاص خود را دارد از فشار عاطفی تا فشار وارد شده بر حساب بانکی افراد! با این وجود، هزینه‌ها در مورد طلاق سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده کاملا متفاوت هستند.  

خبر تصمیم طلاق "بیل گیتس" بنیانگذار مایکروسافت و "ملیندا" همسرش پس از ۲۷ سال زندگی مشترک جهان را لرزاند. اکنون گمانه‌زنی‌هایی درباره هزینه‌های طلاق این زوج میلیاردر و نحوه تقسیم ثروت میان آن دو صورت گرفته است.  

در ادامه به ده مورد طلاق از گران‌ترین طلاق‌های صورت گرفته در تاریخ میان زوج‌های سلبریتی و هزینه ناشی از آن برای زوجین اشاره خواهیم کرد: 

۱- جف بزوس بنیانگذار آمازون و مک کنزی، ۳۸ میلیارد دلار

جای تعجبی ندارد که تسویه حساب ۳۸ میلیارد دلاری "مک کنزی" پس از طلاق از "جف بزوس" او را در رده چهارمین زن میلیاردر به انتخاب نشریه فوربس قرار داد.  

 اندکی پس از اعلام رسمی طلاق بزوس از همسرش، نشریه "نشنال اینکوایر" پیامک‌های رد و بدل شده بین او و یک مجری تلویزیونی به نام "لورن سانچز" را منتشر کرد. بر پایه گزارش "نشنال اینکوایر" بزوس ماه‌ها با سانچز رابطه پنهانی داشته است. این نشریه ادعا کرد تصاویر برهنه‌ای که بین بزوس و سانچز رد و بدل شده را نیز در اختیار دارد.

مک کنزی و جف پیش از موفقیت آمازون رابطه خود را آغاز کردند و شش ماه پس از آغاز رابطه ازدواج کردند. ازدواج آنان ۲۵ سال به طول انجامید. این زوج مطلقه دارای چهار فرزند هستند.  

۲-روپرت مرداک و آنا مان، ۱.۷ میلیارد دلار 

مرداک غول رسانه‌ای در فاصله سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۹۹ میلادی با "آنا مان" روزنامه‌نگاری اسکاتلندی زندگی کرد. این زندگی مشترک هزینه زیادی را برای او به دنبال داشت: ۱.۷ میلیارد دلار. مرداک ۱۷ روز پس از طلاق مجددا ازدواج کرد. گفته شده او ۱۱۰ میلیون دلار از مبلغ مورد توافق را به صورت مستقیم و نقدی به "آنا" داده بود.  

۳-مل گیبسون و رابین مور، ۴۲۵ میلیون دلار 

مل گیبسون بازیگر مشهور هالیوودی ۳۱ سال با "رابین مور" زندگی کرد و حاصل این ازدواج هفت فرزند بود. گفته می‌شود "مور" در سال ۲۰۰۹ و بعد از آن که "مل گیبسون" اعتراف کرد که از یک زن دیگر به نام "اوکسانا گریگوریوا" یک بچه دارد درخواست طلاق داد. گفته شده ارزش دارایی این زوج ۸۵۰ میلیون دلار بوده که ۴۲۵ میلیون دلار آن به "رابین مور" رسیده است.  

۴-مایکل جردن و خوانیتا وانوی، ۱۶۸ میلیون دلار 

مایکل جردن اسطوره بسکتبال در سال ۱۹۸۹ میلادی طی حضورش در دومین فصل مسابقات تیم شیکاگو بولز با "خوانیتا وانوی" ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۲ میلادی شایعه شد که این زوج که سه فرزند داشتند در آستانه جدایی از یکدیگر قرار دارند. با این حال، زندگی مشترک آنان تا سال ۲۰۰۶ میلادی ادامه یافت، زمانی که بر سر طلاق توافقی با هزینه ۱۶۸ میلیون دلاری با یکدیگر توافق کردند.  

۵-نیل دایمند و مارسیا مورفی، ۱۵۰ میلیون دلار 

نیل دایمند خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی به مدت ۲۵ سال با "مارسیا مورفی" همسرش زندگی کرد. دو پسر حاصل ازدواج آن دو بودند. زندگی مشترک آنان در سال ۱۹۹۵ میلادی به پایان رسید و گفته شد ثروتی ۳۰۰ میلیون دلاری میان این زوج تقسیم شد. نیل در آن زمان به "دیلی میل" گفته بود: "همسرم به اندازه کافی پول به دست آورد و می‌تواند تا آخر عمر با آن راحت زندگی کند". نیل خودش را مقصر اصلی این طلاق دانسته بود.  

۶-تایگر وودز و الین نوردگرن، ۱۱۰ میلیون دلار 

تایگر وودز، گلف‌باز حرفه‌ای در اکتبر ۲۰۰۴ میلادی با "الین نوردگرن" مدل ازدواج کرد. تایگر به خیانت به همسرش و داشتن روابط متعدد با سایر زنان اعتراف کرد. این زوج تصمیم گرفتند پس از شش سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۰ میلادی از یکدیگر جدا شوند. الین پس از طلاق ۱۱۰ میلیون دلار از تایگر دریافت کرد.  

۷-استیون اسپیلبرگ و ایمی ایروینگ، ۱۰۰ میلیون دلار 

این زوج در سال ۱۹۸۵ میلادی با یکدیگر ازدواج کردند اما در سال ۱۹۸۹ میلادی از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان اسپیلبرگ ۱۰۰ میلیون دلار به همسرش پرداخت کرد. او با "ایمی" در سال ۱۹۷۶ میلادی آشنا شده بود. در آن زمان اسپیلبرگ در حال انتخاب بازیگران برای فیلم "برخورد نزدیک از نوع سوم" بود. ایروینگ در ابتدا راضی به بازی در این فیلم نشد زیرا خود را بسیار جوان‌تر از میزان لازم برای بازی در این فیلم می‌دانست.

۸-آنجلینا جولی و برد پیت، ۱۰۰ میلیون دلار 

گفته می‌شود این زوج که شش فرزند دارند، بیش از یک میلیون دلار برای اقدامات حقوقی و شکایت علیه یکدیگر پول خرج کرده‌اند تا بتوانند بر سر حضانت فرزندان‌شان با یکدیگر به توافق برسند. اگرچه هنوز توافقی صورت نگرفته اما گفته می‌شود که برد پیت پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری به آنجلینا ارائه داده است.  

۹-هریسون فورد و ملیسا متیسون، ۸۵ تا ۱۱۸ میلیون دلار

هریسون فورد، بازیگر هالیوودی سال ۱۹۸۳ میلادی با "ملیسا متیسون" ازدواج کرد اما در سال ۲۰۰۱ میلادی زندگی مشترک این زوج پایان یافت. طلاق کاملا توافقی بود و علت آن "تفاوت‌های غیر قابل حل" عنوان شد. هریسون فورد مبلغی بین ۸۵ تا ۱۱۸ میلیون دلار را به عنوان وجه المصالحه به همسر سابق‌اش پرداخت کرد.

۱۰-کوین کاستنر و سیندی سیلوا، ۸۰ میلیون دلار 

"کوین کاستنر" بازیگر مشهور که دو بار برنده جایزه اسکار شد ۱۶ سال با "سیندی سیلوا" بایگر زن امریکایی زندگی کرد. گفته شد علت طلاق توجه نکردن کاستنر به اولتیماتوم و تهدید سیندی درباره لزوم بازی نکردن وی در فیلم‌های با "صحنه‌های حاوی عشق‌بازی با زنان" بوده است. گفته شده کاستنر به یکی از دوستان نزدیک‌اش گفته بود اگر تهدید سیندی را قبول کرده بود باید با سینما خداحافظی می‌کرد. این زوج در سال ۱۹۹۴ میلادی از یکدیگر طلاق گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین