کد خبر: ۷۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

دستگیری جاعل مهرهای دولتی و شرکت‌های خصوصی در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان و اعترافش به ۳۹ جعل مهرهای مختلف ادارات دولتی و دیگر شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی در اراک خبر داد.
دستگیری جاعل مهرهای دولتی و شرکت‌های خصوصی در اراک
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کارگاه کامیار چهری بیان داشت: مأموران این پلیس در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه جعل مهرهای مختلف اطلاع حاصل و به صورت نامحسوس بررسی میدانی موضوع را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف بسیاری از مهرهای جعلی از مخفیگاه جاعل مورد نظر بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس با مشاهده مستندات و مدارک قانونی، چاره‌ای به‌جز بیان حقیقت نداشت و در نهایت به ۳۹ فقره جعل مهرهای ادارات مختلف دولتی و دیگر شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی در شهرستان اراک اعتراف کرد.

چهری یادآور شد: تحقیقات کارآگاهان به منظور شناسایی و دستگیری دیگر افرادی که با این فرد جاعل در رسیدن به اهداف مجرمانه خود، همکاری و مشارکت داشته‌اند، همچنان ادامه داشته و با تکمیل شدن تحقیقات، نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه پلیس بر اساس قانون، با هر نوع جعل و کلاهبرداری در هر سطوحی برخورد قاطع خواهد کرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین