کد خبر: ۷۰۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

عاملان نزاع دسته‌جمعی در چرداول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چرداول گفت: سارقان خودرو و عاملان چاقو کشی منجر به جرح شهر ایلام در این شهرستان دستگیر شدند.
عاملان نزاع دسته‌جمعی در چرداول دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مظفر مهدیخانی روز پنج شنبه اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان ایلام و متواری شدن عاملان این نزاع با یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان با مسدود کردن راه خروجی استان از سمت بخش شباب وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شباب در حین کنترل محور اصلی ایلام – حمیل پژو پارس مورد نظر را مشاهده و آن را متوقف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام،فرمانده انتظامی چرداول گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان ۲ نفر عامل نزاع دسته جمعی و سارق خودرو دستگیر شدند.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه در اسرع وقت با پلیس تماس گرفته تا اقدامات قانونی و تخصصی توسط نیروی انتظامی انجام شود.

سازش بین ۲ طایفه با تدبیر نیروی انتظامی در بدره

فرمانده انتظامی بدره از حضور به موقع و قاطعانه پلیس در یکی روستاهای این شهرستان و پایان دادن به نزاع و درگیری بین ۲ طایفه خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار روز پنج شنبه اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران انتظامی نزاع بین ۲ طایفه در یکی از روستاهای شهرستان بدره که به علت اختلافات قبلی آغاز شده بود پایان یافت.

فرمانده انتظامی بدره بیان کرد: به دلیل اختلافات پیش آمده و هم چنین نزاع و درگیری بین ۲ طایفه که منجر به مصدوم شدن چند نفر شده و موجبات رعب و وحشت ساکنان را فراهم کرده بود با اقدام به موقع و قاطعانه نیروی انتظامی آرامش در محل حاکم شد.

سرهنگ بازیار با اشاره به دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی و معرفی آنها به مرجع قضائی، یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای شرح وظایف ذاتی خود مبنی بر ایجاد امنیت پایدار با استفاده از ظرفیت روحانیت، معتمدان و ریش سفیدان و همچنین برگزاری چند جلسه بمنظور صلح و سازش بین این ۲ طایفه، بالاخره این طوایف با یکدیگر سازش کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین