کد خبر: ۷۰۸۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

سعید محمد: مصوبه اخیر شورای نگهبان مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند/ اختیارات رییس جمهور کافی است

مردم امروز مرد میدان می‌خواهند ما امروز نیازمند اصلاحات مبتنی بر اصول و مدیریت علمی و مبتنی بر هوش و استعداد هستیم. باید امروز بتوانیم جوانان را به درخت انقلاب پیوند بزنیم. امیدواریم با تحول در جامعه شاهد شرایط جدیدی باشیم.
سعید محمد: مصوبه اخیر شورای نگهبان مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند/ اختیارات رییس جمهور کافی است
آفتاب‌‌نیوز :

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بیش از هشت سال جایگاه سرلشکری دارم و اگر معیار این باشد مصوبه اخیر شورای نگهبان مشکلی ایجاد نمی‌کند و صلاحیت من حتمی است.

سردار سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران برگزار شدخاطر نشان کرد: در جامعه ما بی عدالتی وجود دارد و هر روز شاهد کوچکتر شدن سفره مردم هستیم که مسوولان باید کنترل و نظارت بیشتری برای رفع این مشکلات داشته باشند. باید از همه شئونات زندگی مردم مراقبت کرد تا بتوانیم مساله تبعیض را حل کنیم، زیرا مردم از فساد و اختلاس کارگزاران گلایه دارند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در ٤٢ سال گذشته انقلاب دستاوردهای زیادی داشته، ثبات و امنیتی که امروزه در کشور شاهد هستیم محصول انقلاب است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند فاصله زیادی میان بایدها و واقعیت‌ها وجود دارد و ارزش‌هایی از ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم محقق نشده است. امروز مردم از سوء مدیریت و شعارهای بی‌عمل و منفعت طلبی‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و سیاسی کاری‌های بی اثر خسته شده اند.

محمد افزود: مردم امروز مرد میدان می‌خواهند ما امروز نیازمند اصلاحات مبتنی بر اصول و مدیریت علمی و مبتنی بر هوش و استعداد هستیم. باید امروز بتوانیم جوانان را به درخت انقلاب پیوند بزنیم. امیدواریم با تحول در جامعه شاهد شرایط جدیدی باشیم.

وی افزود: پدیده آقازاده‌ها، برادرها، فامیل‌ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند و مردم نه از انقلاب بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می‌شوند.

محمد افزود: برجام توافقی بین ایران و ۵ بعلاوه یک بود که علی رغم مشکلات زیاد به لحاظ قانونی بین ایران و کشورهای ۵+۱ مبادله شده و توسط شورای امنیت به تصویب رسیده و مجلس هم آن را تصویب کرده که به آن احترام می‌گذاریم.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: شورای نگهبان از قوانین نگهبانی می کند و اگر قانونی را تصویب کرد و باید برای ما حکم قانون داشته باشد. در انتخابات گذشته ثبت نام وضعیت مطلوبی نداشت و این محدودیت شورای نگهبان را مثبت می بینیم. مجلس سال گذشته چارچوبی را تعیین کرد و تایید نشد و شورای نگهبان بدون در نظر گرفتن مصوبه مجلس خودش این قانون را عملیاتی کرد. در بخش نظامی هم گفته داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری باید سابقه ٤ سال سرلشکری داشته باشد. شورای نگهبان ملاک را جایگاه قرار داده نه درجه. بیش از هشت سال جایگاه سرلشکری دارم و اگر معیار این باشد صلاحیت حتمی است. این قانونی که شورای نگهبان اعلام کرد مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند.

محمد عنوان کرد: مردم اگر ببیند شرایط عادلانه در انتخابات رقم می‌خورد و کسانی در انتخابات حضور داشته باشند که مشکلات مردم را حل کند. مردم مشارکت می‌کنند اما پیش بینی من حضور ٥٠ درصدی مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه همه را با هم درگیر کرده و کشورهای منطقه باید هوشیار باشند و باید مراقبت کنیم تا نظام سلطه به اهداف خود نرسد.

محمد خاطرنشان کرد: باید دیپلماسی اقتصادی، ورزشی و سیاسی را راه اندازی و با کشورهای همسایه روابط خوبی داشته باشیم و شعار اول همسایگان را به جد دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: اختیارات رییس جمهور کافی است و باید رییس جمهوری منتخب به دنبال عمل به قانون اساسی برود و اگر بخواهد کاری انجام شود باید با مجلس و قوه قضاییه همکاری دوستانه داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
2
0
نیروی جوان حزب الهی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین