کد خبر: ۷۰۸۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

جریمه یک میلیونی تردد در شهرهای قرمز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: کلیه سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع شود.
جریمه یک میلیونی تردد در شهرهای قرمز
آفتاب‌‌نیوز :

نور محمد فردی با اشاره به اینکه نتیجه اعتراض داوطلبین رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا ۲۲ اردیبهشت اعلام می‌شود، اظهار کرد: بعد از این روز، اسامی افرادی‌که پس از بررسی مجدد و رفع نواقص احتمالی، تایید صلاحیت می‌شوند به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که بعد از بررسی مجدد همچنان رد صلاحیت شده باقی می‌مانند، در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر می‌توانند به هیئت نظارت مرکز اعتراض مجددی داشته باشند.

وی توضیح داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری که ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود، در مجموع ۳۰۰۰ شعبه اخذ رأی در استان ایجاد می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز گفت: در حال حاضر سه شهرستان کرج، فردیس در وضعیت قرمز، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در وضعیت نارنجی و طالقان و اشتهارد نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

فردی تاکید کرد: با هدف مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، مقرر شده کلیه سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز توضیح داد: با این اوصاف تردد خودروها با پلاک غیر بومی در همه رنگ بندی ها ممنوع است و در صورت تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ تومان جریمه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین