کد خبر: ۷۰۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

وقوع ۳ حادثه تیراندازی خونین طی ۲۴ ساعت در آمریکا

پلیس نیویورک اعلام کرد: در یک حادثه تیراندازی در میدان تایمزِ این شهر، یک زن و یک کودک خردسال مجروح شدند.
وقوع ۳ حادثه تیراندازی خونین طی ۲۴ ساعت در آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

عصر روز گذشته (شنبه) به وقت آمریکای شمالی یک زن و کودک خردسال در میدان تایمز نیویورک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

سه مقام ارشد پلیس نیویورک با تأیید این خبر به شبکه ان‌.بی‌.سی آمریکا گفته‌اند که هر دو شخص آسیب‌دیده به بیمارستان منتقل شدند و انتظار می‌رود که هردوی آن‌ها زنده بمانند.

به گفته پلیس، گلوله به پای زن برخورد کرده است. پس از حادثه خیابان‌ های اطراف محل وقوع تیراندازی بسته و به مردم توصیه شد که از مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

هم‌چنین برخی رسانه‌های محلی در فلوریدای جنوبی خبر دادند که امروز (یکشنبه) نیز درگیری میان گروهی از مردم در یک مرکز خرید باعث تیراندازی و مجروح شدن سه نفر شده است. در برخی ویدیوها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، بسیاری از مردم یا در حال فرار از صحنه درگیری هستند یا در گوشه‌ای پناه گرفته‌اند. سخنگوی پلیس حال مجروحان را مساعد گزارش کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، همچنین روز گذشته (شنبه) پلیس شهر بروکلین در نیویورک نیز اعلام کرد که حدود ساعت ۶ بعد از ظهر (به وقت محلی) در یک ساختمان تیراندازی رخ می‌دهد که در جریان آن یک نفر کشته می‌شود. مقامات مسئول اعلام کردند فردی که هدف تیراندازی قرار گرفته بود به یک مرکز درمانی منتقل شد، اما جان خود را از دست داد.

قوانین مربوط به حمل سلاح در آمریکا و دسترسی آسان افراد به سلاح گرم موجب شده است تا آمار مرگ در اثر تیراندازی و درگیری مسلحانه در این کشور موجبات نگرانی بسیاری از شهروندان و فعالان مدنی را در پی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین