کد خبر: ۷۰۸۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

اینستاگرام عذرخواهی کرد

شبکه مجازی اینستاگرام بابت عدم انتشار پست‌ها و مطالب مربوط به حوادث اخیر محله الشیخ جراح در قدس عذرخواهی کرد.
اینستاگرام عذرخواهی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه خبری الجزیره، اینستاگرام در توییتی نوشت: می دانیم که برخی از افراد در بارگذاری و انتشار مطالب مشکل دارند. این یک مشکل فنی جهانی است و مربوط به موضوع خاصی نیست و ما هم اکنون در حال تلاش برای رفع مشکل هستیم. در اسرع وقت به روز رسانی خواهیم کرد.

در توییت دیگری ضمن عذرخواهی نوشت: ما در حال حاضر این مساله را رفع کرده ایم. این موضوع بسیاری از مطالبی که دیروز و صبح امروز دوباره به اشتراک گذاشته شده‌اند، به علاوه هایلایت‌ها و آرشیو را تحت تاثیر گذاشته است. ما بابت این مساله متاسفیم، به ویژه مواردی که باعث افزایش آگاهی درباره مسائل مهم جهانی می‌شوند.

مرکز "صدی سوشیال" فلسطین اخیرا اعلام کرد، توییتر دهها حساب کاربری که در مورد حوادث محله الشیخ جراح پست‌هایی را منتشر یا با آنها همدردی کرده اند، بست.

این مرکز در گزارشی که آوریل گذشته منتشر شد، ۳۸ مورد نقض محتوای مرتبط با فلسطین در شبکه‌های اجتماعی را به ثبت رسانده و اعلام کرد، بیشترین تخلفات مربوط به فیس بوک است که ۳۰ حساب کاربری را بسته است، اینستاگرام هم سه حساب کاربری، توییتر دو حساب و شبکه‌های واتساپ، یوتیوپ و تیک تاک نیز هر کدام یک حساب کاربری را مسدود کردند.

فلسطینی‌ها در قدس در اعلام همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح دست به اعتراض زده‌اند که به تازگی به درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی کشیده شده است. اعتراضات در شرایطی انجام می‌شود که دادگاه مرکزی صهیونیستی در قدس شرقی تصمیمی مبنی بر تخلیه هفت خانوار فلسطینی از خانه‌هایشان به نفع شهرک‌نشینان اسرائیلی در آغاز ۲۰۲۱ را تایید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین