کد خبر: ۷۰۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

اقلیم کردستان مشارکت در ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد

نهاد مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی کردستان عراق در بیانیه ای هرگونه اطلاع و مشارکت در ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد.
اقلیم کردستان مشارکت در ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 در پی انتشار خبر مشارکت اقلیم کردستان عراق در ترور شهید قاسم سلیمانی، نهاد مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی کردستان عراق این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش شفق نیوز، یکی از سخنگویان این نهاد در بیانیه تاکید کرد: گزارشی منتشر شده است که به طور غیرمستقیم تعدادی از افسران اقلیم‌ کردستان را به مشارکت در ترور ژنرال قاسم سلیمانی متهم می کند و در بخش دیگری نام موسسه مبارزه با تروریسم وابسته به اتحادیه میهنی کردستان وارد شده است، ما هرگونه آگاهی و اطلاع و مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم در این اقدام را به طور قاطع رد می کنیم.

در این بیانیه آمده است:ژنرال قاسم سلیمانی دوست نزدیک مام‌جلال(جلال طالبانی) بود و سردار سلیمانی و نیروهای مبارزه با تروریسم در یک سنگر در کنار هم مبارزه می کردند. با ترور فرمانده بزرگی مانند سردار سلیمانی اقلیم کردستان یک دوست تاریخی و اتحادیه میهنی رفیق و همراه مام جلال را از دست داد.

بر اساس این گزارش، پیش از این پایگاه خبری یاهونیوز در گزارشی تفصیلی مدعی مشارکت رژیم صهیونیستی و فرماندهانی از اقلیم کردستان عراق در عملیات ترور سردار سلیمانی شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
گلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
1
حال بروید برای عراقیها هزینه کنید.عراقیها دشمن قسم خورده ما ایرانیها هستند
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
1
.....حیف از این همه خدمت و محبتی که ایرانی ها به شما داشتند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین