کد خبر: ۷۰۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال با شکست خانگی به استقبال شهرآورد رفت

دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید تا آبی‌پوشان پایتخت با شکست به پیشواز دیدار شهرآورد بروند.
استقلال با شکست خانگی به استقبال شهرآورد رفت
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان تیم ذوب آهن موفق شد میزبان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

استقلال با این شکست ۳۴ امتیازی ماند و در همان رده سوم رده بندی جدول لیگ برتر قرار گرفت. ذوب آهن نیز با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و با دو پله صعود در رده سیزدهم قرار گرفت.

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال نیز در استادیوم آزادی حضور داشت و این بازی را از نزدیک نظاره کرد.

نیمه نخست:

تیم فوتبال ذوب آهن بازی را در نیمه نخست توفانی شروع کرد. این تیم اصفهانی در دقیقه ۶ بازی صاحب یک ضربه آزاد چسبیده به خط طولی زمین شد و وحید محمد زاده موفق شد ارسال زیبای حقدوست را با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه استقلال کند.

ارسال خوب سیداحمد موسوی از سمت راست در دقیقه ۱۱ به روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد که توپ خطرناک او را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۲۷ شوت محکم ریگی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه شد اما شهاب گردان توانست به خوبی این توپ را مهار کند.

پیام حیدری به همراه حسن ظهیری و مهدی الوندی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده دارند. محسن ترکی داور باسابقه کشورمان نیز ناظر این بازی است. رضا محمود آبادی از ذوب آهن و آرش رضاوند از استقلال در این نیمه کارت زرد دریافت کردند. رضاوند با این کارت دیدار شهرآورد پایتخت که روز جمعه برگزار می شود را از دست داد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۵۵ یک کرنر ارسالی به روی دروازه نصیب ارسلان مطهری شد و این بازیکن پس از یک چرخش، ضربه اش را به سمت دروازه زد که گردان به راحتی آن را مهار کرد. در دقیقه ۵۸ حرکت بسیار خوب نادری از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه با ضربه مطهری در دهانه دروازه همراه شد که گردان به زیبایی مانع از گلزنی استقلال شد و توپ را راهی کرنر کرد.

اشتباه عارف غلامی در میانه میدان و توپ گیری عالی حقدوست، یک ضدحمله را به ذوبی ها تقدیم کرد و میلاد جهانی در دقیقه ۵۹ با شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۰ ارسال بسیار خوب ارسلان مطهری به روی دروازه در حالی به دیاباته رسید که هیچ بازیکنی از ذوب آهن در کنار او نبود ولی ضربه سر این بازیکن را گردان خیلی راحت مهار کرد. دقیقه ۷۳ حرکت خوب نادری از چپ در دهانه دروازه به رمضانی رسید ولی توپ از بین پاهای این بازیکن عبور کرد و به دیاباته رسید که شوت مهاجم اهل مالی استقلال را گردان دفع کرد.

ارسال یک توپ بلند در دقیقه ۷۶ در سمت چپ به قایدی رسید و ارسال عالی این بازیکن در محوطه ۶ قدم به دیاباته رسید ولی این بازیکن دروازه تقریبا خالی ذوب آهن را نتوانست باز کند.

در دقیقه ۸۳ یک ارسال بلند به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با گردان قرار گرفت که شوت محکم این بازیکن در موقعیتی بسیار خطرناک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

فرهاد مجیدی برای این دیدار، این ترکیب را روانه میدان کرده است:

رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ(آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی( ارسلان مطهری) و آرش رضاوند(مهدی مهدی پور)

مجتبی حسینی نیز ترکیب زیر را برای این دیدار در نظر گرفته بود:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمودآبادی(سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست

دیدار بعدی استقلال روز جمعه ۲۴ اردیبهشت و از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل رقیب سنتی خود، پرسپولیس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین