کد خبر: ۷۰۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

ترامپ از تعمیرات ضروری کاخ سفید به علت سر و صدای بنایی خودداری کرد

سی‌ان‌ان گزارش داد، ترامپ طی دوره تصدی خود از انجام تعمیرات حیاتی برای کاخ سفید خودداری کرد چون از سر و صدا خوشش نمی آمد.
ترامپ از تعمیرات ضروری کاخ سفید به علت سر و صدای بنایی خودداری کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش بیزنس اینسایدر، بازسازی‌های مورد نیاز اکنون در دوره ریاست جمهوری بایدن انجام می‌شود.

ظاهراً علت اینکه ترامپ این تعمیرات را انجام نداد، این بود که نمی‌خواست سر و صدای بنایی آن را تحمل کند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق تصمیم گرفتند تعمیرات بسیار ضروری کاخ سفید را به عهده جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بگذارند زیرا نمی‌خواستند صدای ساخت و ساز را تحمل کرده و تغییری در زیبایی مجموعه ایجاد کنند.

سرویس مخفی آمریکا، سازمان پارک‌های ملی و کاخ سفید در اجرای تغییرات امنیتی تازه در چندین مرحله با هم همکاری داشتند تا این تعمیرات خانواده اول آمریکا را آزرده‌خاطر نکند، اما با فرا رسیدن زمان مرحله نهایی، خانواده ترامپ گفتند نمی‌خواهند با ساخت و ساز دست و پنجه نرم کنند.

سی‌ان‌ان گزارش داد، بانوی اول به ویژه نمی‌خواست تعمیرات به زیبایی چمن‌زار پشت کاخ سفید، جایی که امکان میزبانی رویدادها وجود داشت، خدشه‌ای وارد کند.

تعمیرات ضروری از چند هفته پیش در جریان است و بایدن را وادار می‌کند هر بار برای سوار و پیاده شدن از هلیکوپتر خود "مرین ‌وان"، به مدت دو دقیقه سوار کاروان موتوری شود، چرا که هلیکوپتر مخصوص رئیس‌جمهور نمی‌تواند کنار کاخ سفید فرود بیاید.

این نخستین باری نیست که بایدن باید با مسائل باقی مانده از دوره ترامپ دست و پنجه نرم کند.

ترامپ در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ سمت ریاست جمهوری را ترک کرد و با عدم شرکت در مراسم تحلیف بایدن که همان روز برگزار شد، دست به سنت‌شکنی زد. برخی دستورات اجرایی بایدن در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری، مربوط به لغو سیاست‌هایی بودند که توسط رئیس‌جمهور سابق به اجرا درآمده بود.

بایدن تا آخر ماه گذشته، ۶۲ مورد از دستورات ترامپ، از جمله مجوز ساخت خط لوله نفت کیستون ایکس ال را لغو کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین