کد خبر: ۷۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تبلیغات

پایان اکران آنلاین فیلم محمد کارت / «شنای پروانه» به نمایش خانگی می‌آید

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی بعد از ۵ هفته اکران آنلاین موفق وارد نمایش خانگی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

 فیلم سینمایی «شنای پروانه» نخستین ساخته سینمایی محمد کارت پس از ۵ هفته به اکران آنلاین خود پایان داد و از پنج شنبه وارد نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و‌نماوا، «شنای پروانه» که عنوان بهترین فیلم جشنواره سی و هشتم فیلم فجر از نگاه تماشاگران را با خود به همراه دارد توانست در جذب مخاطب در اکران آنلاین پیشتاز آثار سینمایی باشد و رکورد را بشکند. برای این فیلم بعد از گذشت ۵ هفته ۱۸۸ هزار و ۹۸۰ بلیط فروخته شد. بر همین اساس میزان فروش این فیلم در پایان اکران آنلاین به رقم پنج میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

با توجه به پایان اکران آنلاین این فیلم سینمایی قرار است از صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در پلتفرم فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

بازیگرانی چون: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، با حضور افتخاری علیرضا داودنژاد و هنرمندی پانته آ بهرام ومعرفی آبان عسکری در «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است.

محمد کارت، حسین دوماری، پدرام پورامیری فیلمنامه آن را به نگارش درآورده‌اند.

"شنای پروانه" از آثار خبر ساز سینمای ایران در دوسال اخیر بوده است.

پایان اکران آنلاین فیلم محمد کارت / «شنای پروانه» به نمایش خانگی می‌آید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین