کد خبر: ۷۰۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶

توضیح پلیس هرمزگان درباره مرگ راننده خودروی حامل سوخت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان درگیری پلیس با قاچاقچیان سوخت در هشت‌بندی میناب و واژگونی خودرو و مرگ راننده آن را تکذیب کرد.
توضیح پلیس هرمزگان درباره مرگ راننده خودروی حامل سوخت
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پلیس هرمزگان، سرهنگ سعید شفیعی خبر و ویدئوی منتشر شده پیرامون این موضوع در شبکه های اجتماعی را بی اساس توصیف کرد.

وی اضافه کرد: پلیس در واژگونی خودرو حامل سوخت هیچ گونه دخالتی نداشته و این حادثه فقط به‌علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داده است.

وی ادامه داد: پس از انتشار ویدیوی این حادثه که منجر به واژگونی و فوت راننده خودرو شده است، بلافاصله پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن تیمی جهت بررسی دقیق موضوع به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های میدانی مشخص شد یک خودروی حامل سوخت با دیدن عوامل انتظامی که در حال تأمین امنیت حوزه استحفاظی بودند فرار کرده که بدون هیچ‌گونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی مأموران، «رانندهٔ خودرو به‌ علت سرعت بالا از مسیر منحرف شد و با توجه به ناتوانایی خودرو واژگون و راننده خودرو فوت شده است.»

به گفته سرهنگ شفیعی، در پی این حادثه متاسفانه عده‌ای فرصت‌طلب با جوسازی اقدام به تجمع و تشویش اذهان عمومی کردند که با حضور عوامل انتظامی و همکاری بسیار خوب خانواده و بستگان متوفی نسبت به متفرق کردن معترضان اقدام شد.

این مسوول انتظامی ضمن تقدیر فراوان از همکاری شایستهٔ خانواده متوفی با پلیس، گفت با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته عوامل اصلی معترض که با آتش زدن لاستیک خودرو در یکی از جاده‌های اصلی هشت‌بندی میناب باعث بی‌نظمی و راه‌بندان شده و اموال عمومی را تخریب کرده بودند شناسایی شده‌اند و این موضوع در حال بررسی است که نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین