کد خبر: ۷۰۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۲

درخواست آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت حمله تروریستی تاسف بار به ملت شریف افغانستان، گفت: از دولت افغانستان درخواست می‌کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند.
درخواست آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان
آفتاب‌‌نیوز :

در پیام آیت‌الله سبحانی آمده است: اقدام جنایتکارانه و تروریستی در شهر کابل که طی آن تعدادی زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا(س)، شهید یا مجروح شدند و صحنه‌های دل‌خراش این کشتار ظالمانه دل هر مؤمن و انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

آیت‌الله سبحانی افزوده است: هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم در ماه مبارک رمضان به جرم محبت و ولایت اهل‌بیت(ع) با هیچ منطق انسانی و اسلامی قابل توجیه نیست.

این پیام ادامه یافته است: این‌جانب این حمله تروریستی تاسف بار را به ملت شریف افغانستان و خانواده‌ای داغدار و عموم مسلمانان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان آرزوی بهبودی می‌نمایم و امید است در سایه همبستگی بین همه طوائف شاهد ریشه‌کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.

آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان درخواست نموده: مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند و در سایه تلاش‌های دیپلماتیک و با مجاهدت‌های جوانان غیور افغانستان، مانع زیاده‌خواهی‌های گروه‌های تکفیری در منطقه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین