کد خبر: ۷۰۸۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

حمله پیروانی به سپاهانی‌ها

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فاجعه سرباز احمدی بود که دیگر چشمش نمی بیند. فاجعه پارسال بود که تیم سپاهان در رختکن ماند و به بازی نیامد. فاجعه مدیری بود که امشب ترسید و روی خط برنامه نیامد.
حمله پیروانی به سپاهانی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

«افشین پیروانی» دوشنبه شب در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ما مخلص شهدای شهر اصفهان هم هستیم اما هواداران سپاهانی حرف محرم نویدکیا را گوش ندادند و حاشیه ایجاد کردند.

وی ادامه داد: رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان، شما اولین نفری بودید که به سمت داور رفتید و دعوا را شروع کردید. پرواز ما با تاخیر آمد و برخی هواداران باعث شدند تا ما دیر برسیم. مطرح کردن این موضوع از سوی باشگاه سپاهان فرار رو به جلو است.

وی افزود: ما ۴۰ دقیقه با تاخیر آمدیم و دلیل آن ترافیکی بود که هواداران سپاهان درست کردند. ما یک بازی بسیار خوب با تیم پولدار سپاهان برگزار کردیم اما نمی توانیم حواشی آن را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی روی نیمکت نشسته بودیم، یک خبرنگار با موبایل نزدیک ما شد و ما اعتراض کردیم و او گفت من دارم کارم را انجام می دهم. وحید امیری بازیکن بسیار آرامی است. اینکه یک نفر کاور خبرنگاری تنش می کند و هر حرفی می زند درست نیست.

پیروانی در مورد موضوع تعویق دو روزه بازی با سپاهان تصریح کرد: مگر ما دوست داشتیم به قرنطینه برویم. ما می خواستیم این بازی را انجام دهیم. خیلی از تیم ها امسال علیه ما شدند. چهار سال قهرمان شدیم اما هیچ کار حاشیه ای ایجاد نکردیم.

وی افزود: ما چه ترسی از تیم سپاهان داریم؟ اگر ترسی بود پارسال اتفاق افتاد که همه دیدند. شما الان تیم خوبی دارید و باید با هم رقابت خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: خبرنگاری که حاشیه ایجاد کرد، مستند ساز سپاهان بوده که تیم ما را عصبی کرد. شخصی که با خبرنگار برخورد کرد هیچ سمتی در تیم ما ندارد و اصلا با ما نیامده است. خبرنگار اصفهانی چرا دوربین را به سمت دهان بازیکن می برد؟

مدیر تیم پرسپولیس در مورد نامه خود به سازمان لیگ مبنی بر تامین امنیت در اصفهان گفت: ما هر شهری می رویم نامه محرمانه به لیگ می زنیم و به دنبال امنیت خود هستیم چرا که هواداران زیادی داریم.

او بیان داشت: ما اگر جام گرفتیم به لطف خدا و زحمت اعضای آن بوده اما ما تیمی نبودیم که تقدیر الکی از دیگران کنیم و در روز بازی در رختکن بمانیم. بله، نویدکیا را همه قبول دارند اما او گفته که من در درگیری ها حضور نداشتم اما همه عکس ها او را در وسط دعوا نشان می دهد.

پیروانی افزود: بحث دیگر موضوع نیمکت بود. سیامک نعمتی به شدت مصدوم شده بود و مربی ما به او گفت که اگر نمی توانی بازی کنی، بلند نشو. آقای نویدکیا این فاجعه نیست. فاجعه سرباز احمدی بود که دیگر چشمش نمی بیند. فاجعه پارسال بود که تیم سپاهان در رختکن ماند و به بازی نیامد. فاجعه مدیری بود که امشب ترسید و روی خط برنامه نیامد. او یکی از مقصران قرارداد ویلموتس بود. این آدم ها یک فدراسیون ورشکسته تحویل دادند.

وی در پایان گفت: ما نباید با ۴۰ میلیون هوادار با مسوول سپاهان کری بخوانیم و او بگوید ما جام های زیادی داریم. اگر ما می خواستیم وقت تلف کنیم سه تعویض داشتیم. شما شانس آوردید و بازی را مساوی کردید. ما اگر کمی از شانس شما را داشتیم، بازی را با نتیجه خوبی می بردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین