کد خبر: ۷۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

این بازیگران مشهور، کلاس بازیگری نرفته‌اند!

ممکن است برایتان جالب باشد که ستاره‌های مورد علاقه شما در سینما، در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده اند!
این بازیگران مشهور، کلاس بازیگری نرفته‌اند!
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از بازیگران می‌گویند که برای موفقیت در هالیوود باید به کلاس‌های بازیگری بروید. بازیگری شغلی است که شباهت به حرفه دیگری ندارد؛ بنابراین، آیا رفتن به کلاس‌های بازیگری شانس شما برای رسیدن به یک نقش را افزایش می‌دهد؟ شاید شوکه شوید از اینکه بفهمید ستاره های مورد علاقه شما در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده است.

جیم کری

جیم کری تربیتی غیر سنتی داشت. وی پس از زندگی در نوجوانی در کنار خانواده در یک ون، برای خود هدف گذاری کرد تا روزی موفق شود. هنگامی که کری در دبیرستان دانشجوی سال اول تحصیل بود، پدرش شغل خود را از دست داد و او مجبور شد با خانواده اش به عنوان نگهبان و سرایدار در یک کارخانه تولید لاستیک در تورنتو کار کند. در ۱۶ سالگی، کری تحصیلات دبیرستان را برای کمک به خانواده اش رها کرد. او بعداً آزمون هنرپیشگی داد و چندین نقش کوچک را کار کرد. اما زمانی که جیم کری در سریال تلویزیونی «با رنگ زندگی» به طور منظم به ایفای نقش پرداخت، به شهرت رسید. او بعداً نقش اصلی کمدی «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات» را به دست آورد. در تمام این مدت، او هرگز حتی یک دلار برای یک کلاس بازیگری هزینه نکرد.

تام کروز

تام کروز عاشق فیلم‌های عاشقانه بود اما وقتی پدر و مادرش طلاق گرفتند اوضاع سخت شد و خانواده اش نتوانستند در طول کریسمس برای یکدیگر هدیه بخرند. در دبیرستان، او نمایشی کار کرد که در نهایت زندگی او را تغییر داد. تام کروز برای ادامه کار خود در بازیگری به نیویورک سفر کرد. در عرض شش ماه، او در فیلمی به نام شیپور خاموشی بازی کرد. در ابتدا دیالوگ‌های او کمتر بود، اما او را دوست داشتند و نقش او را افزایش دادند. در آن زمان، او نقش اصلی «عشق بی پایان» را بازی می‌کرد. کروز در کنار فیلم بروک شیلدز در فیلم پرطرفدار کار می‌کرد. تام کروز در دهه ۱۹۹۰ تبدیل به پردرآمدترین بازیگر جهان شد. تام کروز هرگز به مدرسه بازیگری نرفته است.

کامرون دیاز

هنگامی که کامرون دیاز در کالیفرنیا زندگی می‌کرد، یک عکاس معروف به نام جف دوناس به او نزدیک شد و از او پرسید که مدیر برنامه او کیست. هنگامی که کامرون به او گفت که مدیر برنامه ندارد، عکاس کارت ویزیت خود را به کامرون داد و به او گفت هنگامی که نیاز به مدیر برنامه داشت، با او تماس بگیرد. بعداً کامرون تصمیم گرفت با آژانس مدلینگ الیت همکاری کند. دیاز در نقش‌های کوچک، از جمله فیلم«ترس و انزجار در لاس وگاس» بازی می‌کرد. اما چهار سال بعد، او موفق شد نقش اصلی «ماسک» را بازی کند.

برد پیت

برد پیت ۳۲۵ دلار پس انداز کرده بود و از میسوری به هالیوود رانندگی کرد تا بازیگر شود. هنگامی که راهی لس آنجلس، کالیفرنیا شد، تنها ۲۲۵ دلار برای او باقی مانده بود. پیت در حالی که گرسنه بود، به مک دونالد رفت. او منتظر سفارش خود بود که آگهی تبلیغاتی روزنامه را برای بازی در یک فیلم دید. او تست بازیگری داد و برای بازیگری در نقش فرعی انتخاب شد.

برای چهار سال آینده، او برای چندین فیلم تست داد و به عنوان بازیگر اضافی در چندین برنامه تلویزیونی شروع به کار کرد. بردپیت بعداً در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که او را به یکی از محبوب‌ترین مردان در آمریکا تبدیل کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین