کد خبر: ۷۰۸۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
تبلیغات

Vps برای بایننس

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که بستری را برای خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال فراهم کرده است تا به معاملات رمز ارز‌ها بپردازند. این صرافی در سال ۲۰۱۷ تاسیس و در ژانویه ۲۰۱۸ به بزرگترین صرافی رمز ارز جهان از نظر حجم معاملات تبدیل شد.
Vps برای بایننس
آفتاب‌‌نیوز :

اگر شما به حوزه ارز‌های دیجیتال علاقه‌مند باشید، حتما اصطلاح وی پی اس را شنیده اید. با ما همراه باشید تا از مزایای خرید vps برای بایننس مطلع شوید.

وی پی اس چیست؟

سرور مجازی قسمتی از یک سرور کامل است. با فناوری مجازی سازی، یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که می‌توان برای مقاصد مختلف از آن‌ها استفاده کرد. مفهوم مجازی سازی مشابه میزبانی مشترک است که در آن یک رایانه سرور می‌تواند چندین سایت را روی آن اجرا کند. با این حال، فناوری مجازی سازی اجازه می‌دهد تا هر حساب بصورت جداگانه با منابع اختصاصی و سیستم عامل خود کار کند.

بایننس چیست؟

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که بستری را برای خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال فراهم کرده است تا به معاملات رمز ارز‌ها بپردازند. این صرافی در سال ۲۰۱۷ تاسیس و در ژانویه ۲۰۱۸ به بزرگترین صرافی رمز ارز جهان از نظر حجم معاملات تبدیل شد.

کاربرانی که قصد دارند در بایننس فعالیت کنند، باید از vps برای بایننس استفاده کنند. بایننس بیش از ۱۰۰ رمز ارز رایج از جمله بیت کوین را پشتیبانی می‌کند، همچنین یک کیف پول هم برای معامله گران خود فراهم کرده است که به راحتی می‌توانند وجه‌های الکترونیکی خود را در آن نگهداری و معامله کنند. این صرافی برنامه‌هایی نیز دارد که به معامله‌گران در تصمیم‌گیری سرمایه گذاری‌های آن‌ها کمک می‌کند.

مزایای vps برای بایننس چیست؟

همان گونه که میدانید، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، یعنی صرافی بایننس، چندین کشور را در لیست تحریم خود قرار داده است و متاسفانه کشور ما نیز در این لیست حضور دارد. این بدان معناست که کاربران ایرانی نمی‌توانند در این صرافی فعالیت کنند. اما چاره چیست؟ شما می‌توانید با استفاده از‌ ای پی ثابت برای بایننس، آی پی خود را تغییر داده و وارد صرافی بایننس شوید، اما مشکل اینجاست که وی پی ان‌ها از آی پی‌های اشتراکی استفاده میکنند و این مسئله باعث مشکوک شدن بایننس به اکانت شما شده و ممکن است حساب شما را مسدود کند. اما با استفاده از وی پی اس شما یک آی پی ثابت و مخصوص خودتان دارید و خیالتان از بابت بلوکه شدن حساب تان آسوده خواهد شد.

دیگر مزیتی که وی پی اس یا همان سرور مجازی مخصوص بایننس داراست، اتصال مداوم و بدون قطعی آن است بطوریکه شما از اتصال ۲۴ ساعته و بدون قطع شدن بهره می‌برید. این مسئله برای تریدر‌ها بسیار حائز اهمیت است چرا که قطع و وصل شدن ممکن است موجب از دست رفتن وقت مناسب ترید و همچنین سرمایه آن‌ها گردد.

یکی دیگر از مزیت‌های وی پی اس برای بایننس آن است که شما را از سرعت بالاتری بهره مند می‌کند. زیرا همان طور که گفته شد، سرور مجازی یا وی پی اس، قسمتی از یک سرور کامل است که در اختیار شما قرار دارد، در نتیجه تمام منابع آن سرور مختص شماست. اما برای مثال وقتی شما از یک میزبان اشتراکی به جای وی پی اس استفاده می‌کنید، تمام منابع را با بقیه کاربران تقسیم میکنید و همین مسئله می‌تواند باعث کاهش سرعت و عملکرد در معاملات تان شود.

دیگر مزیت سرور مجازی مخصوص ترید، قابلیت کنترل آن است. یعنی این اجازه را می‌دهد که مانند یک کامپیوتر هر برنامه‌ای را که نیاز دارید براحتی روی آن نصب کنید و همچنین هرگونه تغییر نرم افزاری مورد علاقه تان را ایجاد کنید. پس با وی پی اس، شما دیگر محدود به نیم افزار‌های پشتیبانی شده از طرف میزبان نخواهید بود.

سعی کنید بهترین vps برای بایننس را انتخاب کنید. مزایای سرور مجازی مخصوص ترید به این موارد ختم نمیشود، اما همان طور که متوجه شدید، خرید وی پی اس برای بایننس انتخاب هوشمندانه‌ای است، زیرا شما را از سرعت بالاتر، امنیت بیشتر، منابع اختصاصی و مهم‌تر از همه آی پی ثابت بهره‌مند میکند.

همچنین تیم پشتیبانی سایت بیت سرور هر لحظه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین