کد خبر: ۷۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

تصویب تفحص از وزارت خارجه و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز به تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور رای موافق دادند.
تصویب تفحص از وزارت خارجه و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری
آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت 1400) به تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور رأی موافق دادند.

از 226 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس 179 نماینده به این تحقیق و تفحص رأی موافق داده و 4 نماینده رأی مخالف دادند، ضمن این که یک رأی هم ممتنع بود.

احمد امیر آبادی عضو هیأت رئیسه مجلس پیش از رأی‌گیری در این باره اعلام کرد: این درخواست در قالب 3 تحقیق و تفحص بوده است که به رأی گذاشته شد، ضمن این که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک کمیته برای پیگیری آن تشکشل خواهد داد.

تعدادی از نمایندگان مجلس حین رأی دادن به تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراژی‌های ریاست جمهوری و فعالیت‌ها و عملکردهای آن و همچنین عملکرد وزارت خارجه در حفظ اطلاعات محرمانه کشور شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر ضد مدافع حرم» سر دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین