کد خبر: ۷۰۸۸۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

حمله مرگبار به مدرسه دخترانه در روسیه؛ دستکم ۹ کشته و ۱۰ زخمی

در پی تیراندازی دو فرد مسلح در مدرسه‌ای در شهر «کازان» روسیه، دستکم نه نفر از جمله هشت دانش‌آموز جان باختند و چند نفر زخمی شدند.
حمله مرگبار به مدرسه دخترانه در روسیه؛ دستکم ۹ کشته و ۱۰ زخمی
آفتاب‌‌نیوز :

دستکم نه نفر در پی تیراندازی در مدرسه‌ای در شهر «کازان» روسیه کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی «تاس» روسیه، امروز (سه‌شنبه) بعد از آن که دو فرد مسلح به روی افراد حاضر در مدرسه‌ای در کازان مرکز «جمهوری تاتارستان» آتش گشودند، هشت دانش‌آموز و یک معلم جان باختند.

طبق اعلام منابعی در سرویس‌های امنیتی روسیه، یکی از مهاجمان ۱۷ ساله و بازداشت شده و نفر دوم، چند تن را به گروگان گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک در به روز رسانی این خبر از خلع سلاح مهاجم دوم خبر داد. خبرگزاری فرانسه هم به نقل از منابع خبری گزارش داد مهاجم دوم کشته شده است.

سرویس‌های اورژانس به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفتند که علاوه بر نه کشته، ۱۰ نفر زخمی شدند که چهار نفر آن‌ها در بیمارستان بستری شده‌اند. همچنین بیش از ۲۰ تیم پزشکی به محل حادثه رفته‌اند.

دفتر دادستانی منطقه در جمهوری تاتارستان اعلام کرده تحقیقات در خصوص این تیراندازی آغاز شده و دادستان منطقه به محل حادثه رفته است. «رستم مینیخانوف» رئیس‌جمهور جمهوری تاتارستان از جمهوری‌های روسیه هم در محل حاضر شده است.

حمله مرگبار به مدرسه دختران در روسیه؛ دستکم ۹ کشته و ۱۰ زخمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
1
بررسی لازم نیست کار داعش است.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
نمی دانم اینها چه موجوداتی هستند؟اینها تفکر واعتقادات انسانی هم ندارندچراکه این جنایات با هرنوع اعتقاد و تفکر انسانی منافات وتضاد دارد.اینها باید موجوداتی از جنس شیطان و ملعون باشند که دست به این اعمال جنایتکارانه وحشتناک می زنند.مشابه این جنایت درسطح گسترده تر درافغانستان انجام شدکه احتمالا بدست طالبان یا داعش انجام شده است .دولت افغانستان بدستور امریکا 5 هزار جنایتکار زندانی طالبان را آزاد کرد تا کمبود نیروی جنایتکار طالبان برای انجام جنایتهای ضد بشری اش تامین شود.این موجودات پلید را باید پس از دستگیری بدون محاکمه سریع اعدام کرد چرا که مانند ویروس کرونا مسری وآلوده کننده وکشنده هستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین