کد خبر: ۷۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

عامل شهادت تکاور پلیس کشته شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشته شدن عامل شهادت تکاور پلیس استان، شهید استواریکم "صادق کریمی ندیمی" در کمتر از ۴۸ ساعت از ارتکاب به این جنایت خبر داد.
عامل شهادت تکاور پلیس کشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه اظهارداشت: ۲ روز پیش، استوار یکم "صادق کریمی ندیمی" از مأموران یکان تکاوری ۱۱۰ نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نیشکهر - ایرانشهر بر اثر شلیک سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مسروقه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با توجه به متواری شدن ضارب از صحنه، دستگیری عامل این جنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش بی وقفه مأموران و در پی تحقیقات تخصصی صورت گرفته عامل این جنایت که مردی ۳۱ ساله و از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به این جنایت به همراه همسر و فرزندانش در کوهستان های اطراف نیکشهر معروف به کوه های "شوشین" مخفی شده است.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه این جنایتکار در کوهستان‌های مذکور شناسایی و صبح امروز تیمی مجرب از مأموران زبده یگان تکاوری و پلیس نیکشهر برای دستگیری متهم عازم محل شدند.

سردار طاهری بیان کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس دید بدون توجه به اخطارهای صادره، با سلاح کلاش شروع به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کرد.

وی افزود: در نهایت مأموران حاضر در صحنه با توجه به تیراندازی‌های مکرر این فرد جانی و عدم تسلیم شدنش، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خانواده متهم و دیگر عوامل حاضر در عملیات با شگردی خاص و با شلیک چند گلوله متهم را از پای در آورده و به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم جانی در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سالجاری اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهرستان ایرانشهر کرده بود و از ترس دستگیر شدنش این مأمور جان برکف پلیس استان را در ایست و بازرسی مذکور به شهادت رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین