کد خبر: ۷۰۸۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

سردار دهقان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

حسین دهقان جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.
سردار دهقان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دهقان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حسین دهقان در سابقه اجرایی خود فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰)، جانشینی رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران (از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵)، قائم‌مقام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (دولت هفتم)، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران (در دولت‌های هشتم و نهم)، وزیر دفاع (دولت یازدهم) و مشاور کنونی مقام معظم رهبری در صنایع نظامی دارد.

حسین دهقان پیش از این گفته بود: در آستانه انتخابات کسانی که می‌توانند برای مسایل کشور راه‌حل داشته باشند، باید به این عرصه قدم بگذارند. واقعیت‌های امروز جامعه به همراه سوابقی که دارم، درکی به من داده است که بر این مبنا احساس می‌کنم که قادر هستم مشکلات کشور را رفع و راه‌حل‌هایی برای اداره کشور داشته باشم. این یکی از دلایل حضور من به عنوان داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری است.اگر این اساس و درک از اوضاع کشور نبود، هرگز پا به این عرصه نمی‌گذاشتم.

نام نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ شنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت پنج روز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره ای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
یک سؤال علمی؛ آیا افراد می‌توانند با حفظ سِمَت برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کنند؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین