کد خبر: ۷۰۸۸۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

در دیدار ظریف با سیدحسن خمینی و خاتمی چه گذشت؟

برخی رسانه ها از دیدار محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه با سیدحسن خمینی و سیدمحمد خاتمی خبر داده اند.
در دیدار ظریف با سیدحسن خمینی و خاتمی چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری اصولگرای فارس مدعی شده ظریف با خاتمی و سید حسن خمینی دیدار داشته و درباره مسائل انتخاباتی با هم گفت‌وگو کرده‌اند.

فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: محمدجواد ظریف که بیشترین حمایت و پیشنهاد را از سوی احزاب اصلاح‌طلب به نهاد اجماع‌ساز داشت ظهر امروز با سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام (ره) و محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دیدار کرد است. دعوت از آقای ظریف از سوی آقای خمینی و آقای خاتمی برای انتخابات صورت گرفته است و آقای ظریف تأکید کرده که در انتخابات نام‌نویسی نمی‌کند. ظریف در این نشست گفته است که نمی‌خواهم با نام‌نویسی‌ام در انتخابات اینگونه تلقی شود که مقابل رهبری قرار گرفته‌ام چرا که بنده تمام عمرم را صرف تقویت نظام و رهبری کرده‌ام. اصلاح‌طلبان می‌گویند در انتخابات ریاست جمهوری نامزد آنها شوم در حالیکه بنده در مجلس ششم هزینه حمایت اصلاح‌طلبان را داده‌ام و اگر حمایت‌های رهبری نبود مجلس ششم اصلاح‌طلب می‌خواست برای من پرونده‌سازی کند.ظریف در این نشست گفته بنده به هیچ عنوان تمایلی به نامزدی در انتخابات ندارم و به همین منظور برنامه‌ام را نیز به نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ارائه نکرده‌ام و مستقیما هم به اعضای جبهه صالاحات ایران اطلاع‌ داده‌ام که نامزد نمی‌شوم.

در همین حال، یک مسئول سایت جماران وابسته به بیت امام جزئیات منتشر شده این دیدار از سوی فارس را تکذیب کرده است.

در دیدار ظریف با سیدحسن خمینی و خاتمی چه گذشت؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
3
شنود خوب کار نکرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
من معتقدم اقای ظریف را دراین مصاحبه اغفال کردند بعید است ایشان چنین نظری داشته باشد باید ابعاد این فایل صوتی چگونه به بیرون درز کرده معلوم شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
1
ظریف بیاد تموم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین