کد خبر: ۷۰۸۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

کاندیداتوری لاریجانی منتفی است /او می گوید برای رئیس جمهور شدن به هر دری نمی زنم

یوسفیان ملا گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.
کاندیداتوری لاریجانی منتفی است /او می گوید برای رئیس جمهور شدن به هر دری نمی زنم
آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله یوسفیان ملا، از افراد نزدیک به لاریجانی، در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است.

او افزود: چند روز پیش مصاحبه ای از آقای پیر موذن منتشر شد که آقای لاریجانی نسبت به آن انتقاد بسیاری داشتند چرا که او به هیچ عنوان قصد ورود به انتخابات را ندارد.

یوسفیان ملا در توضیح چرایی عدم حضور لاریجانی در انتخابات تصریح کرد: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

او تاکید کرد: شاید اگر فضا کمی آرامتر بود می توانستیم امید داشته باشیم که لاریجانی در انتخابات حضور پیدا کند اما در شرایط فعلی و با اوضاعی که شاهد آن هستیم برای حضور او یا تلاش برای این موضوع کاملا دیر شده و امکانپذیر نیست.

یوسفیان ملا خاطر نشان کرد: لاریجانی همواره می گوید که من به اندازه توانم به نظام خدمت کرده‌ام و می‌کنم و امروز دلیلی ندارد که برای رئیس جمهور شدن به هر دری بزنم. او به طور مطمئن می گوید که قصد ندارم در انتخابات شرکت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
1
0
اقای لازیجانی مردم همه دوستت دارند. کشور ما در حال حاضر به فردی مثل شما نیاز دارد که فقط خدمت هدفش است . برای رای جمع کردن سفر استانی نکردید چه کسی بهتر از شما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین