کد خبر: ۷۰۸۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

سردار اشتری: انتخابات باشکوهی برگزار خواهد شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.
سردار اشتری: انتخابات باشکوهی برگزار خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان با بیان اینکه گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها بوده و حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است، بیان کرد: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است.

وی افزود: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مردم، سپاه، بسیج، دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی دشمنان نتوانستند کشور را ناامن کنند اما باید حساس باشیم که اتفاقات کوچک منجر به اتفاقات بزرگ نشود و مسئولین در همه ایام آمادگی داشته باشند.

اشتری ادامه داد: پس از دفاع مقدس هیچ نهادی مانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است؛ ماموران این نیرو برای حفظ امنیت مردم و در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و اراذل جان خود را تقدیم می‌کنند چراکه اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در تمامی مواقع در خدمت مردم است، افزود: هرزمان که تعطیلات شروع می‌شود اقدامات ناجا افزایش یافته و امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی هر روز آماده و پای کار است و در اقدامات مختلف با مهربانی با مردم برخورد می‌کند اما اقتدار آن برای افرادی است که به حقوق مردم تجاوز و قانون‌شکنی می‌کنند.

اشتری خاطرنشان کرد: مردم حق دارند با تقدیم هزاران شهید، در امنیت و آرامش باشند که در این راستا با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: با استفاده از تجهیزات بروز در قالب پلیس هوشمند به ایده‌آل نزدیک خواهیم شد و همکاران این نهاد حرفه‌ای و کارآزموده تر می‌شوند.

وی بیان کرد: امید می‌رود با اصلاح روش‌ها و قوانین، در برخورد با قاچاق کالا و خودروهای شوتی شرایطی فراهم و مشکلات به صورت کامل برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین گریزی به انتخابات ۱۴۰۰ زد و افزود: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

سردار اشتری با تاکید بر انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: مقام معظم رهبری معیارهایی را مطرح کرده اند که مردم بهترین ها را انتخاب کنند و پس از آن نیز امیدواریم مشکلات کشور با کمک همه و روحیه جهادی برطرف شود.

فرمانده جدید انتظامی لرستان نیز در این مراسم گفت: با هرگونه عاملی که مخلل نظم و امنیت مردم استان شود، قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: لرستان با وجود طوایف مختلف از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با هماهنگی کامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص نماینده‌ ولی فقیه در استان، اقدامات موثری صورت گیرد.

وی گفت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار دارد و با تمام توان با هر عاملی که مخلل نظم و امنیت باشد برخورد می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب قدردانی و سردار یحیی الهی به عنوان فرمانده انتظامی لرستان معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین