کد خبر: ۷۰۹۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

٢٠٠ دُز واکسن کرونا در ایران گم شده؟

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اطلاعات مربوط به واکسن ها به طور مستمر قابل رصد است. هیچ واکسنی گم نشده و نخواهد شد.
٢٠٠ دُز واکسن کرونا در ایران گم شده؟
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در توییتر نوشت: تاکنون سه میلیون و ۱۹۵ هزار و ۸۰۰ دوز واکسن کرونا وارد و تحویل وزارت بهداشت شده و در زنجیره توزیع قرار گرفته است.

وی در ادامه نوشت: هیچ واکسنی گم نشده و نخواهد شد، اطلاعات واکسن های کرونا مستمرا قابل رصد است، آنچه ظاهرا خارج از نظام سلامت مدت هاست گم شده، صداقت برخی سیاسیون و حرف مستند و با حساب و کتاب است.

واکنش معزی

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری نیز در حساب کاربری خود در توئیتر با هشتگ‌های شفافیت، واکسیناسیون، اخبار جعلی و کرونا نوشت: شفافیت در روند واکسیناسیون، اراده‌ی نظام سلامت و مورد تأکید همیشگی رئیس‌جمهور و دولت است. امید که منابع اخبار جعلی، حداقل در حوزه‌ی سلامت عمومی و در مقابله با بحران فرساینده‌ی کرونا، حرافی‌های غیرمسؤولانه را پایان دهند و عطش دیده‌شدن در عرصه‌ی عمومی به هر قیمت را مهار کنند.

بر اساس آخرین اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۲۷۹ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۱۹ هزار و ۷۹۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۲ دوز رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دلار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
وقتی دکل نفتی گم میشود گم شدن چندواکسن اهمیتی ندارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین