کد خبر: ۷۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

گل محمدی: مجریان استقلالی صدا و سیما حرفهای سخیف می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیمش آماده بازی برابر استقلال هستند.
گل محمدی: مجریان استقلالی صدا و سیما حرفهای سخیف می‌زنند
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: ابتدا باید عید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک بگویم و آرزوی قبولی دعای آنها را دارم. تشکر ویژه باید از کادر پزشکی و درمانی داشته باشیم و نباید آنها را فراموش کنیم که در این شرایط سخت زحمت می‌کشند. باید از همه بازیکنان و مربیان و کسانی که مسابقات را برگزار می کنند هم تشکر ویژه داشته باشیم چون فوتبال باعث می‌شود مردم در خانه بمانند تا ویروس گسترش پیدا نکند. این عزیران کار سختی را دارند و فوتبالیست‌های ما شرایط سختی را پشت سر می‌گذرانند.

وی اضافه کرد: داربی بازی سختی است و حساسیت خاصی دارد و چیزی که سرنوشت این بازی را مشخص می کند داشتن تمرکز و روحیه برنده شدن است. امیدوارم فردا هر دو موضوع را داشته باشیم. با اینکه در بازی با سپاهان تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و شرایطشان مشخص نیست اما بازیکنان ما آماده بازی هستند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم بازی خوبی انجام بدهیم و تماشاگران لذت ببرند و امیدوارم در نهایت نتیجه‌ای به دست بیاید که دلخواه ما است. این سه امتیاز در هفته‌های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می‌شود و یا از دست داده می‌شود در قهرمانی تاثیرگذار است و ما هم برای قهرمان شدن تمام انرژی خودمان را می‌گذاریم. باید شرایط بازی را ببینیم چطور خواهد شد و درباره مسائل فنی بعد از بازی صحبت‌ می‌کنیم.

گل‌محمدی در ادامه درباره وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان هم گفت: هنوز مشخص نیست که او به بازی می‌رسد یا نه. بعد از بازی با سپاهان فرصرت کمی داشتیم و دیروز هم بدون بازیکنان مصدوم تمرین کردیم و الان ۲۴ ساعت باقی مانده و باید ببینیم چه خواهد شد.

وی همچنین گفت: از یک ماه پیش به برنامه اعتراض داشتیم اما متاسفانه به این موضوع توجه نشد و این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشت. برنامه بازی‌ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و فقط انتظار برابری داشتیم. خواسته استقلالی‌ها مشخص بود و همه می‌دانند خواسته چه بود و همان خواسته را اجرا کردند اما در بازی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض‌ها وجود داشت و تلاش ما هم این است با تمام قدرت پیش برویم.

گل محمدی همچنین گفت:‌ ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم که یکی از آنها برنامه‌ریزی مسابقات است و دیگری هم برنامه‌های واقعا چیپ صداوسیما است که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند و مجریان استقلالی خود را به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولسی‌ است و حرف‌های سخیف و بی معنی می‌زنند و فشار زیادی به تیم داوری می‌آوردند. باشگاه استقلال هم درباره تیم داوری بیانیه داده بود که این‌ها شرایطی نگران کننده است. من اینجا از همه کسانی که می‌توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران با آرامش بیشتری قضاوت کنند و در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم. این خواسته همه هواداران ما است که عدالت برقرار شود.

او درباره بحث جدایی کنعانی‌زادگان هم گفت: درباره این موضوع قبلا صحبت شده است و الان باید درباره بازی فردا صحبت کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که با بازگشت سعید آقایی، وحید امیری به پست مهاجم برمی‌گردد هم گفت: نمی‌توانیم درباره اینکه چه کسی بازی می‌کند صحبت کنیم. این موضوع تا فردا مشخص می‌شود.

وی همچنین گفت: برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است و در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم. این فلسفه پرسپولیس است که تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم و هیچ فرقی نمی‌کند تیمی که با آن بازی می‌کنیم بالا و یا پایین جدول باشد. بازیکنان ما ذهن برنده شدن و بزرگی دارند. الان رقیب سرسختی داریم که با توجه به امتیازات کسب شده این رقیب سپاهان است. فکر نمی‌کنم هیچ بازی‌ را برای مساوی برویم. فردا اولین خواسته ما این است که برنده باشیم و این هدف اصلی ما است.

او درباره اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند هم گفت: شرایط هر بازی با بازی‌های دیگر متفاوت است و باید روی این موضوع کار کنیم که بعد از زدن گل اول برای زدن گل دوم برویم. طبیعی است که عقب نشستن فشار زیادی به دروازه می‌آورد. وقتی گل جلو هستید تیم تدافعی تر بازی‌ می‌کند که این طبیعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین