کد خبر: ۷۰۹۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

پوکر قهرمانی مس‌سونگون در لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- تیم فوتسال مس سونگون با پیروزی برابر کراپ الوند، موفق شد چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر فوتسال جشن بگیرد.
پوکر قهرمانی مس‌سونگون در لیگ برتر فوتسال
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دهم و پایانی دور نهایی لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان در شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد پیگیری شد که در پایان تیم مس سونگون ورزقان توانست با پیروزی قاطعانه در دیدار آخر خود، چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ را جشن بگیرد.

در مهمترین بازی امروز تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند از ساعت ۱۶ در تبریز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم مس توانست با یک بازی قاطعانه حریف خود را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد تا با کسب ۲۲ امتیاز در دور نهایی، از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. گل های این بازی را فرهاد فخیم (۳ گل)، محمد شجری، میثم خیام، مسلم اولاد قباد و علیرضا عسکری برای مس و مهران عالیقدر برای کراپ به ثمر رساندند.

تیم های فوتسال گیتی پسند و مقاومت البرز نیز در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان «وحید شمسایی» که در صورت تساوی یا شکست مس شانس قهرمانی داشتند، با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند. محمد رضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی و شمسایی برای گیتی پسند گلزنی کردند و آرش دهدار نیز گل مقاومت را به ثمر رساند. گیتی پسند با این نتیجه مانند سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

در دیگر دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتسال تیم های فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایانتیم فرش آرا توانست با نتیجه ۴ بر ۳ سن ایچ را شکست دهد. حامد عبداللهی، سینا اسدی و مجید خزایی گل های فرش آرا را به ثمر رساندند و علیرضا جوان، علی مروتی و مهرداد کریمی نیز گل های سن ایچ را وارد دروازه حریف کردند.

جدول نهایی مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

۱- مس سونگون ۲۲ امتیاز

۲- گیتی‌پسند ۲۰ امتیاز

۳- سن ایچ ساوه ۱۷ امتیاز

۴- فرش آرا مشهد ۱۰ امتیاز

۵- کراپ الوند ۱۰ امتیاز

۶- مقاومت البرز ۷ امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین