کد خبر: ۷۰۹۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸

آتش‌سوزی گسترده در روستایی در اهواز

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی ۱۰۰ نخل درخت در یکی از روستاهای اهواز و جلوگیری از آتش گرفتن ۷۰۰ نخل توسط آتش نشانان خبر داد.
آتش‌سوزی گسترده در روستایی در اهواز
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز وقوع آتش سوزی در روستای متعو (جاده اهواز خرمشهر، نزدیک ام الطمیر) به مرکز عملیات آتش نشانی اهواز گزارش شد.

وی افزود: ۱۵ خودروی اطفای حریق و بیش از ۶۰ نیرو در این عملیات سخت حضور داشتند؛ عملیات اطفای حریق در این روستا بیش از سه ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی بیش از ۱۰۰ درخت نخل تصریح کرد: در این عملیات از سرایت آتش به بیش از دو هزار هکتار اراضی کشاورزی و همچنین ۷۰۰ نفر نخل جلوگیری شد.

قنبری خبر داد: در این عملیات همچنین از سرایت آتش به بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که جنب ایستگاه پمپاژ روستا قرار داشت نیز جلوگیری شد.

وی با اعلام پایان عملیات اطفای حریق گفت: گرما و آتش زدن اراضی کشاورزی عامل بروز این حادثه گسترده بود و از تمامی مردم به خصوص کشاورزان درخواست داریم که از آتش زدن نیزارها و اراضی کشاورزی خودداری کنند چون وزش باد باعث سرایت آتش به اماکن می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین