کد خبر: ۷۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

پیروزی حساس لیورپول در اولدترافورد

 تیم فوتبال لیورپول با برتری چهار بر دو در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد، امیدهایش برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را زنده کرد.
پیروزی حساس لیورپول در اولدترافورد
آفتاب‌‌نیوز :

چهارشنبه شب در ادامه هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای لیورپول بود که این دیدار حساس و تماشایی با برتری چهار بر دو میهمان به اتمام رسید.

لیورپول که در هفته‌های گذشته نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود برای حفظ امیدهاش به‌منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرمی به برتری داشت و به همین دلیل از همان ابتدا با روشی تهاجمی وارد میدان شد.

در این دیدار، «روبرتو فیرمینیو» ۲ مرتبه و «دیگو ژوتا» و «محمد صلاح» برای لیورپول گلزنی کردند تا تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» با ۶۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار بگیرد. لیورپول یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های بالای جدول انجام داده و در صورت برتری در بازی معوقه خود، امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

«برونو فرناندز» هافبک توانمند پرتغالی و «مارکوس رشفورد» هم گلزنان یونایتد در این دیدار خانگی لقب گرفتند. منچستر رده دومی با قبول این شکست در امتیاز ۷۰ ماندگار شد.

در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، منچسترسیتی که ۸۰ امتیاز اندوخته دارد، قهرمانی خود را از هفته گذشته مسجل کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین