کد خبر: ۷۰۹۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

اسرائیل، پیشنهاد آتش‌بس مصر را رد کرد

هیأت امنیتی مصر در پی پاسخ منفی رژیم صهیونیستی به طرح آتش بس بشردوستانه و آغاز عملیات نظامی جدید این رژیم علیه نوار غزه، تل آویو را به مقصد قاهره ترک کرد.
اسرائیل، پیشنهاد آتش‌بس مصر را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری العربیه در گزارشی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که هیأت امنیتی مصر در پی پاسخ منفی رژیم صهیونیستی به طرح آتش بس بشردوستانه قاهره و آغاز عملیات نظامی جدید این رژیم علیه نوار غزه، تل آویو را ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوایل شب پنج شنبه، ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات هوایی و زمینی علیه نوار غزه خبر داد. برخی رسانه‌های خبری نیز از ورود نظامیان صهیونیست به داخل منطقه تحت محاصره نوار غزه خبر دادند اما در مقابل برخی منابع در ارتش اسرائیل و شاهدان عینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به هیچ‌وجه وارد خاک فلسطین نشده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، یک هیأت نمایندگی از مصر به نوار غزه و سپس به تل آویو سفر کرد تا با مقامات بر سر موضوع دستیابی به یک آتش بس رایزنی کنند.

یک منبع آگاه به شبکه العربیه گفت که «اسرائیل درخواست مصر برای یک آتش بس بشردوستانه را رد کرد، و از این رو هیأت نمایندگی مصر تل آویو را از بیم آغاز یک عملیات نظامی جدید ترک کرد».

وبگاه میدل ایست مانیتور نیز به نقل از رسانه‌های محلی اسرائیلی اعلام کرد که سیاستمداران رژیم صهیونیستی تنها بر نتایجی که ارتش اسرائیل می‌تواند کسب کند، حساب می‌کنند و خاطرنشان کرد که این سیاستمداران از تشدید مناقشه نظامی حمایت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین