کد خبر: ۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۰
همزمان با مراسم افتتاحیه هفتمین كنفرانس هوافضا

بزرگترین دانشكده هوافضای كشور ساخته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با مراسم افتتاحیه هفتمین كنفرانس هوافضا، كلنگ بزرگترین دانشكده هوافضای كشور در روز 30 بهمن در دانشگاه صنعتی شریف به زمین زده می‌شود.

كریم مظاهری دبیر هفتمین كنفرانس هوا فضا صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به این‌كه این كنفرانس از تاریخ 30 بهمن تا 2 اسفند برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: پیشبرد و توسعه علم و دانش، تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و طرح مسائل مدیریتی هوا فضا از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: موضوعات این همایش؛ آیرودینامیك، پیشرانش، سازه‌های هوافضایی، مكانیك پرواز و كنترل، فناوری فضایی، طراحی سامانه‌های فضایی و مدیریت هوافضایی است.
مظاهری با اشاره به اینكه تاكنون یك هزار و 300 مقاله از 10 كشور به دبیرخانه این كنفرانس ارسال شده افزود: 426 مقاله پذیرفته شده كه از این تعداد 322 مقاله به صورت شفاهی و 14 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح كرد: همزمان با مراسم افتتاحیه هفتمین كنفرانس هوافضا، كلنگ بزرگترین دانشكده هوافضای كشور در روز 30 بهمن در دانشگاه صنعتی شریف به زمین زده می‌شود.

دبیر برگزاری این كنفرانس با اشاره به این‌كه در حاشیه این كنفرانس، میزگردهای تخصصی در حوزه هوافضا برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه این كنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان، صنایع و نهادهای مختلف در عرصه فضا در طول برگزاری كنفرانس دایر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین