کد خبر: ۷۰۹۳۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲

حماس آتش بس را مشروط دانست

«خالد مشعل» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خارج از فلسطین، خواسته های این جنبش را برای برقراری آتش بس با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
حماس آتش بس را مشروط دانست
آفتاب‌‌نیوز :

خالد مشغل به شبکه خبری «تی آر تی» گفت: خواسته های حماس در این زمینه شامل: خروج صهیونیست ها از مسجد الاقصی و اجازه ورود آزادانه و حضور فلسطینی ها در آن، متوقف شدن اخراج فلسطینی ها از محله شیخ جراح در قدس، آزادی بازداشت شدگان اخیر و توقف حمله به نوار غزه است.

وی تاکید کرد که مقاومت چند روز به اسرائیلی ها هشدار داد که جنایات شان را در قدس متوقف کنند.

مشعل ادامه داد که جنبش حماس به طرف های میانجی اعلام کرده در وهله نخست، متوقف شدن تجاوز امری ضروری است.

وی تاکید کرد که ما به هدف خود برای آزاد سازی و بازگشت فلسطینی ها و نجات قدس نزدیک می شویم.

مشعل گفت: دولت های عربی و اسلامی باید بدانند این یک لحظه تاریخی است که عزت آن به پیروزی قدس و فلسطین و نجات غزه و تمامی سرزمین فلسطین بستگی دارد.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روز های اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست جمعه ۲۴ اردیبهشت برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
1
آقای خالد مشعل تو الان چرا تو فلسطین نیستی بیرون از فلسطین داری چیکار می کنی مگر نه اینکه مردمت در حال جنگ هستند تو بیرون از فلسطین چه کار داری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
جناب خالد مشعل ایران چند دهه است به شما کمک می کند. درحالی که شما درچند سال گذشته درقطر درمصاحبه ای گفتید ایران حق دخالت درامور داخلی عرب هاوفلسطین ها را نداردولی درچند روز گذشته بیان کردید روابط ما با ایران عالی است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین