کد خبر: ۷۰۹۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

شش کودک قربانی جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها شدند/عکس

رژیم کودک کُش صهیونیستی در جنایتی تازه، با حمله هوایی به خانه ای در نوار غزه هفت تن از اعضای یک خانواده از جمله ۶ کودک را به شهادت رساند.
شش کودک قربانی جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها شدند/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

یه گزارش خبرگزاری فلسطینی معا ، هفت شهروند فلسطینی از جمله ۶ کودک در جریان حمله بامداد شنبه به خانه ای در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه شهید و دست کم۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده های رژیم اشغالگر با چند فروند راکت منزل خانواده ابوحطب را در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه هدف قرار دادند که به انهدام و آوار شدن خانه بر سر ساکنانش و نیز شهید و زخمی شدن تعداد زیادی انجامید.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست جمعه ۲۴ اردیبهشت برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده اند.

شش کودک قربانی جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها شدند/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین