کد خبر: ۷۰۹۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

خشم صهیونیست‌ها از توئیت عباس عراقچی

یک مقام وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد عباس عراقچی از وجود پرچم های این رژیم بر فراز ساختمان های وین نوشت: دردآور راکت هایی است که به سوی اسرائیل شلیک می شود.
خشم صهیونیست‌ها از توئیت عباس عراقچی
آفتاب‌‌نیوز :

اَلون اوشپیز مدیرکل وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی به توئیت عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان که این روزها برای مذاکره بر سر چگونگی احیای برجام در وین، پایتخت اتریش به سر می برد، واکنش نشان داد.

اوشپیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شوکه کننده و دردآور دو هزار راکتی است که توسط گروه مورد حمایت ایران به سوی جوامع اسرائیلی شلیک شده است.

وی در ادامه برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی بر فراز ساختمان ها در وین را به عنوان ''کسی که ارزش هایی مشترک با اتریش دارد''، امری طبیعی توصیف کرد و گفت: بهتر است به دیدن پرچم عادت کنید.

عباس عراقچی جمعه شب در صفحه توییتر خود نوشت: وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می‌باشد، و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است. ما در کنار فلسطین ایستاده‌ایم.

رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر با بمباران بخش هایی از نوار غزه جان ده ها غیرنظامی فلسطینی، شامل زنان و کودکان را گرفته است.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز جمعه به مناسبت سالروز یوم‌النکبه (روز تاسیس رژیم صهیونیستی) بیانیه ای منتشر و در آن تصریح کرد: فلسطین مقاوم و عزیز اکنون با دور جدیدی از جنایتهای بی‌شرمانه رژیم‌ غاصب صهیونیستی روبرو بوده و در خون و قیام است.

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران همچنین با محکوم نمودن شدید جنایات اخیر صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین، از دولتها و سازمان‌های بین المللی خواست به وظیفه خود در راستای پایان اشغال و مقابله با تداوم جنایات و تجاوزات صهیونیستها عمل نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
As
|
France
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
1
2
دولتهای غربی حدود ۸۰ سال پیش رژیم اسرائیل را در غرب آسیا تشکیل دادند و از آن زمان منطقه را به اختلاف و آشوب کشانده‌اند و هر ساله صدها میلیاردها دلار سلاح را در منطقه غرب آسیا به فروش می رسانند. کشورهای اسلامی انتظار نداشته باشید که مسببان این وضعیت دست از حمایت اسرائیل بردارند و دل از سودهای صدها میلیارد دلاری خود بکنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین