کد خبر: ۷۰۹۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

زهرا شجاعی: حضورم براساس تکلیف تاریخی است

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورم در این مقطع تاریخی، نه نمادین و نه تشریفاتی و نه از سر قدرت‌طلبی، بلکه براساس تکلیف و اقدام هوشمندانه جبهه اصلاحات ایران است.
زهرا شجاعی: حضورم براساس تکلیف تاریخی است
آفتاب‌‌نیوز :

زهرا شجاعی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقد به اصلاحات، پای‌بند به اصول انقلاب اسلامی، حامی تحول و باورمند به شایسته‌سالاری و محو هرگونه تبعیض قومی، مذهبی و جنسیتی هستم.

وی افزود: حضورم در این مقطع تاریخی، نه نمادین و نه تشریفاتی و نه از سر قدرت‌طلبی، بلکه براساس تکلیف و اقدام هوشمندانه جبهه اصلاحات ایران و پیشنهاد اعضای محترم آن نهاد اجماع‌ساز در معرفی بانوان و درخواست ارائه برنامه، جهت بررسی و ارزیابی آن صورت گرفته است.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: پا به این عرصه گذاشتم تا هم از تلاش و کوشش زنان ایران‌زمین در جهت رفع تبعیض‌ها و استیفای حقوق و تحقق عدالت جنسیتی تقدیر کنم و صدای زنان خاموشی باشم که در نهایت عزت و آبرومندی در حفظ کیان خانواده و رشد جامعه و دستیابی به اهداف توسعه پایدار، متوازن، همه‌جانبه و درون‌زا، در انتظار تحقق قسط و عدالت اجتماعی هستند.

شجاعی با بیان اینکه برای برون‌رفت از این شرایط و اصلاح ساختاری، نیازمند ایجاد وفاق و همدلی کلیه نیروهای دلسوز ایران و پرهیز از تضاد و تنازع و گروکشی سیاسی هستیم، تاکید کرد: برنامه ما حرکت در جهت خیرعمومی، حفظ وحدت و انسجام ملی، صلح و آشتی با یکدیگر و با جهان و مدیریتی مادرانه، منعطف، توام با شفقت و مهربانی است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با برشمردن برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: حضور من در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گواه همت و غیرت زنان این مرز و بوم برای عبور از نگاه ابزاری و تلاش جدی پابه پای مردان غیور برای اصلاح امور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین