کد خبر: ۷۰۹۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

«زیدان» ساز جدایی را کوک کرد؛ «گاهی اوقات رفتن به سود همه است»

«زین الدین زیدان» در آستانه دیدار خارج از خانه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در اظهاراتی تامل‌برانگیز از جدایی احتمالی خود از جمع سفیدپوشان مادرید در پایان فصل خبر داد.
«زیدان» ساز جدایی را کوک کرد؛ «گاهی اوقات رفتن به سود همه است»
آفتاب‌‌نیوز :

رئال در دیدار برابر گرانادا نمایش تحسین برانگیزی داشت؛ دیداری که آنان را در کورس قهرمانی لالیگا نگه داشت.

زیدان در آستانه دیدار فردا (یکشنبه) برابر بیلبائو در سن مامس، اظهار داشت: امروز بیشتر از گذشته به خودم افتخار می‌کنم چون ما مشکلات زیادی داشتیم و به همین دلیل امسال از سال قبل بیشتر به خودم خواهم بالید.

«مارسلو» به دلیل مصدومیت جزئی دیدار برابر گرانادا را از دست داد اما زیدان اعلام کرد که مرد برزیلی در دیدار فردا در ترکیب خواهد بود.

وی تایید کرد: او فردا در ترکیب است و در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارد.

زیدان در ادامه به سوالی در مورد آینده‌اش در مادرید پاسخ جالبی داد و گفت: این سوال خیلی خسته کننده است. حقیقت این است که دو بازی به پایان مانده است. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هرچیزی ممکن است. اینجا رئال مادرید است. بیشتر از یک روز را نمی‌توان پیش بینی کرد. شاید فکر کنید که می‌خواهم مسوولیت را از سرم باز کنم چون اوضاع پیچیده شده است.

وی ادامه داد: اما این‌طور نیست. من کارم را انجام می‌دهم و این کار را تا آخر خط و تا نقطه پایان انجام خواهم داد.

زیدان افزود: گاهی اوقات شما نیاز به تغییر دارید زیرا این تغییر برای همه خوب است. یک زمان باید بمانید و زمانی دیگر باید برای منفعت همه بروید.

مرد فرانسوی در حال حاضر آینده خود را در لحظه می‌بیند و معتقد است «همان‌طور که همیشه بودم، هستم چون از آینده بی‌اطلاع هستم.»

رئال مادرید برای رسیدن به صدر به لغزش اتلتیکومادرید نیاز دارد اما زیدان مصرانه می‌گوید که او و تیمش تنها می‌توانند روی بازی خود تمرکز کنند.

وی در این باره تاکید کرد: ما فقط باید کار خودمان را انجام دهیم مثل همیشه؛ از جان و دل مایه می‌گذاریم و این کاری است که باید بکنیم. به چیزهایی که تحت کنترل خودمان است، توجه می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین