کد خبر: ۷۰۹۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

تیراندازی در عروسی جان یک کودک خرم‌آبادی را گرفت

شادی نامتعارف عروسی، در شهرستان خرم‌آباد به قیمت جان یک کودک تمام شد. سرهنگ عباس دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با مرگ یک کودک 6 ساله به علت تیراندازی در مراسم عروسی اظهار داشت: متاسفانه دو روز گذشته در یک مراسم عروسی در محله‌های جنوب شهر شخصی با استفاده از سلاح ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی شادمانی می‌کند که بر اثر سهل انگاری یک کودک 6 ساله مجروح و در نهایت فوت می‌کند.
تیراندازی در عروسی جان یک کودک خرم‌آبادی را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

وی افزود: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک 6 ساله به علت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی، شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی می‌کند که بر اثر سهل انگاری یک کودک 6 ساله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

وی بیان کرد: متاسفانه خانواده کودک فوت شده بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشته که بلافاصله موضوع از طریق کلانتری 18 مورد پیگیرد قرار گرفت.

دولتشاهی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی دستگیر، 2 قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط و پرونده پس از تکمیل به دستگاه قضایی و شخص خاطی روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه استفاده از سلاح گرم در مراسمات بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده‌ای می‌شود تصریح کرد: از همشهریان تقاضا داریم جهت جلوگیری از وقوع اینگونه حوادث این رسوم غلط را ترک کنند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسمات شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی و در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن برخورد و برای صاحبان مراسمات پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: چنانچه سلاح بکار رفته در مراسمات عروسی دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین